OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

For you.

For you.„Až teprve naše společná láska mi ukázala, co je v životě důležité... S Tebou jsem poznal, co to znamená opravdu milovat a jaké to je, když je moje láska opětována..." - William Shakespeare

Novinka

Earl Grey

Earl GreyJeden muž, jedna žena, jeden parfém.

Novinka

Jsem knihomolka a nestydím se za to...

Jsem knihomolka a nestydím se za to...Knihy jsou mojí součástí...

Novinka

Osudový den

Osudový denAlexandra má osudový den, který rozhodne, jestli dostane konečně to, po čem neskutečnou dobu prahne.

Novinka

Bez hvězd... Bez zvuku...

Bez hvězd... Bez zvuku...Když už není co říct. Když se ze slov a slibů stane prach. Když přijdete o drahocenný čas...

Novinka

Grázlici. Určite?

Posudzujeme. Každý deň, každý okamih, je to prirodzené. Ale znamená to, že je to aj správne?

Novinka

Naše věčnost

Naše věčnost„Je lepší v lásce rázem zklamat, než ji dlouho předstírat." - Robert Burns

Novinka

Natčin útok

Natčin útokJedna chvíle, jedna Natka, jeden nestřežený okamžik.

Novinka

Kruh věčnosti

Kruh věčnostiVše se děje stále dokola, napříč tomu, že my nestojíme o život v kruhu, který se zdá být věčný a pomalu nás polhcuje... Ehm, zdá se, že jsem se konečně probudila ze zimního spánku, i když múza se rozhodla vyjít si na vycházku a už se nevrátit. :)

Novinka

Ztracený dech

Ztracený dechJaké to je, když někoho ztratíš?

Novinka

Little pain

Little painExistuje mnoho podob lásky, ale ta věčná je jen fantazie... Na každém konci je šance na nový začátek... Naděje možná přece jen neumírá...

Novinka

First kiss

First kissZnáte příběh Doriana Graye? Hlavní úlohu v něm sehrál také lord Henry a Oscar Wilde se ve svém románu nebojí tématiky lásky mezi dvěma muži - protože byl sám homosexuálem. Toto drabble je o pocitech Doriana, když se poprvé políbí s lordem Henrym. Nejsem si jistá, zda mezi nimi dvěma zrovna něco bylo, ale je to má tvorba, takže tak... :)
A.

Novinka

Snaž se!

Snaž se!Beznaději propadneš kdykoli, když se jí vážně poddáš. Ale kdy má cenu se ještě odrazit, a kdy je lepší jen zavřít oči a nechat to být? LL

Novinka

O rodině

O rodiněCo to vlastně znamená rodina? A čím pro tebe může být?

Novinka

Pozdě

PozděNestihla jsem to. A už navždy toho budu litovat...

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!