OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

O snech

O snechZamyšlení nad sny. Můj první pokus o drabble. Snad se bude líbit.

Novinka

Jedna moje část

Jedna moje částDémoni jsou skuteční - duchové taky. Žijí uvnitř nás. A někdy vyhrají!

Novinka

Sometimes

SometimesSometimes is very indifferent word...

Novinka

Bukvice

BukviceMoje první ochutnávka bukvice. MyBerry

Novinka

Výčitky svedomia

Výčitky svedomia Výčitky svedomia sedemnásťročného dievčaťa, ktoré zabilo človeka.

Novinka

V únoru

V únoruZtratil svůj sen. Jako já.

Novinka

Omámená krví

Omámená krvíNový drabble o slabosti a o těžkém souboji s Rozumem. Doufám, že se bude líbit. TeresaK

Novinka

Strach ze vztahu

Strach ze vztahuZnáte ten pocit, když moc toužíte po vztahu? Jenže pak na vás může dopadnout krutá realita a vy netušíte, jestli byste si s tím poradili...

Novinka

Blue velvet

Blue velvetDrabble o dámě v modrém sametu, která marně čeká, až se vrátí její láska, která se po tolika letech stává neopětovanou. Netuší však, že i přes její zchladlé srdce a trpký pohled sedí ve stejném baru někdo, kdo se její sametové tváře touží dotknout... Inspirovala jsem se písní "Blue Velvet" :)

Novinka

Rozloučení s tou nejmilovanější

Rozloučení s tou nejmilovanějšíNázev mluví za vše...

Novinka

Takže

TakžeVůbec nikdo netuší, co mi šmatá na duši.

Novinka

Můj nejlepší přítel

Můj nejlepší přítelDrabble o tom, že pes je nejlepší přítel člověka. A to platí pořád. ;) Dokáže nás vytrhnout i z těžkých depresí a dokáže nám porozumět. :-) Hezké čtení. PetraCullen.

Novinka

Strážci

StrážciPrvní drabble... Co mají za úkol hvězdy?
Doufám, že se bude líbit, MarryAnn

Novinka

California dreaming

California dreamingVšechno něco stojí. Minulost, která zahrnuje drogy, divoká a nezřízená léta svobody, užívání si mladistvého života. Následuje kruté vystřízlivění...

Novinka

Na lidi nevěřím!

Na lidi nevěřím!I don´t believe in humans! ...aneb kdesi v paralelním vesmíru.

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!