OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Jeho zrada

Inspirací mi byla moje maminka. Když mě čekala, můj otec, kterého jsem mimochodem nikdy nepoznala a neviděla, jí podváděl. Nemyslím si, že jsou všichni chlapi stejní, a proto jsem napsala drabble. Doufám, že se bude líbit ;) .

Novinka

Třísekundová

TřísekundováKaždý má takovou... *B*

Novinka

Schované

SchovanéVzpomínka... Možná krásná, možná smutná, možná oboje...

Schovala jsem to, ale ještě nezapomněla...

Novinka

Světélka nikdy nespí

Světélka nikdy nespíSvětlý moment při cestě černou nocí. Někdy si při pohledu na ta malá světélka uvědomím, jak je všechen jeho spěch směšný...

Novinka

Vzpomínky nikdy neumírají

Vzpomínky nikdy neumírajíDalší depresivní drabble. :-) Je to o vyrovnaní se s koncem ve vztahu a vzpomínání. :-) Přijemné počtení přeje PetraCullen.

Novinka

Pátek jako každý jiný

Pátek jako každý jinýPro ně to možná byl významný den, který si zaslouží patřičnou pozornost. A pro nás to byl pátek.

Novinka

Dobový rozdíl

Dobový rozdílJednou, když jsem šla se svým psem na procházku, jsem si představila, jak by to tu vypadalo zhruba v 19. stol.

Novinka

Valentýnské přání

Valentýnské přáníValentýn je tady a jedna malá holčička má jedno velké přání, a to mít dost odvahy a vyznat se.♥♥♥

Novinka

O dvou vlcích

O dvou vlcíchJedná se o krátký indiánský příběh, který jsem si zamilovala a musím vám ho tedy také převyprávět (ano, vlci jsou mou zjevnou slabostí)... Pamatujte, že vždycky budu moc vděčná za váš názor!:)

Novinka

Detský strach

Detský strachTento strach máme spoločný. Totálne iracionálny a vymyslený. Všetci sme boli deti a všetci sme to zažili. Ja viem, že vy viete.

Novinka

Božský

BožskýPokračování k Dokonalému. Každá máme imaginárního pana Dokonalého. Ale skutečný pan Božský je lepší, ne? Pro moji milovanou mamušku, Lili. =)

Novinka

Lesk a zápach velkoměsta

Lesk a zápach velkoměstaCo je v našem životě cennější: všechen přepych nebo "obyčejné" radosti našeho života, který je na povrchnost příliš krátký?

Novinka

Dokonalý

DokonalýZase raz jeden drabble zo života. Krátky záblesk predstavy o niekom dokonalom, ktorá sa nie vždy končí tak, ako by sme si predstavovali.

Venované mojej drahej ratolesti Ner. Máš na svedomí fakt, že som takéto niečo vôbec napísala. :D

Novinka

Můj soukromý happy end

Můj soukromý happy endŠtěstí bývá mnohdy v úplných maličkostech... :D

Novinka

Tajná túžba

Tajná túžbaKrátka spomienka na to, po čom, niekde v kútiku duše, túži asi každá z nás...

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!