OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Navždy... jak krásná lež

Pamatuješ na ty hádky, kdo koho víc miluje? Zdá se, že jsem vyhrála.

Novinka

Skok

SkokSkok padákem musí být úžasný!!! =o)

Novinka

Má pondělní idylka

Má pondělní idylkaNěkdy se proti vám spikne celý svět... Už jen tím, že musíte přestat ve snění a vrátit se do reality, kde už není šance uniknout. Že prý komu? No, přece tomu nejotravnějšímu dni, jaký kdy někdo mohl vymyslet.

Novinka

Láska na první pohled

Láska na první pohledByla to láska na první pohled. Věděli, mysleli si, že bude navždy, jenže život je tak pomíjivý...

Novinka

BestFriends

BestFriendsŽijeme. Milujeme. A řveme smíchy. Drabble o svobodném duchu nezávislých dívek. Příjemné počteníčko přeje ClaryAdler

Novinka

Jozefínko

JozefínkoNení to dobré, takhle na tobě záviset.

Novinka

Hitparáda zbytečných

V zeměpisu jsme psali test na deset "NEJ" Asie. Následně jsme spolu s Moriarty začaly vymýšlet dalších zbytečných "NEJ" Asie...

Novinka

Nenahraditelná, nýbrž jedinečná

Nenahraditelná, nýbrž jedinečnáDrabble o nenahraditelné osobě v mém životě...

Novinka

Ta nějmilovanější

Ta nějmilovanějšíDrabble o té nejlepší osobě na světě, kterou občas nesnášim, ale přesto ji budu navždycky milovat! <33

Novinka

Múza

MúzaJako obrázek jsem dala Kvapilovo jezírko, kde napsal Bedřich Smetana operu Rusalka. My jsme tam byli minulý víkend a je to tam opravdu inspirující, ale já jaksi ztratila múzu a rozhodla se o tom napsat drablle. Poslední dobou nedokážu nic vymyslet. Asi je to tím, že jsem opravdově zamilovaná...

Novinka

(Ne)čekaný osud

Drabble na slova - poušť, týden, omyl, přihrádka, úmluva. Další můj pokus o drabble. Kritika vítána. :)

Novinka

... A ve tmě se objevilo světlo

... A ve tmě se objevilo světloJednoho dne jsem byla úplně na dně. Ale pak jsem na někoho narazila.

Novinka

Volným pádem

Volným pádemCo když ne všechny sny končí po probuzení?

Novinka

Polibek na rozloučenou

Polibek na rozloučenouStáli pod hvězdami v posledním objetí. Jak skončí toto rozloučení?

Novinka

Tenkrát v lednu

Tenkrát v lednuVzpomínka na onen večer, když mráz líbá okenice, snad zahřeje mě více než horký čaj...

« Předchozí  1 ... 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!