OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Kapky krve

Kapky krveDouble drabble o lásce, ztrátě a vzpomínkách.

Novinka

Viktor II

Viktor IIStále je, byl i bude. (Míň poeticky.)

Novinka

Den blbec

Den blbecCo se stane, když neuposlechnete sami sebe? Co vše s vámi dokáže udělat vztek? A co když vás najednou přepadne prázdnota? Pokud tohle všechno zjistíte najednou, tak máte opravdu den blbec...

Novinka

Samaritán

SamaritánPoložme si rovnakú otázku ako náš hlavný hrdina. Prečo byť samaritánom. Žerie to čas, nervy a spôsobuje to problémy. Nie je teda lepšie a jednoduchšie vykopať ten hlúpy hrob, a mať svätý pokoj? Drable (300)

Novinka

Petr je hrdina

Petr je hrdinaKdo na strom kotě věší, ten... na tohle vlastně ještě nikdo přísloví nevymyslel. Ta dá, můj hokus pokus drabble.

Novinka

Rány

Když nám stále ubližuje někdo, na kom nám záleží...

Novinka

Poslední noc na Zemi

Poslední noc na ZemiTěžko říct, o čem to celé vlastně je. :) Někteří lidé prostě vstoupí do vašeho života a vy jen přihlížíte... a někteří stejným způsobem taky odejdou.

Novinka

Čo vravíš nesúladí s tvojim srdcom

Čo vravíš nesúladí s tvojim srdcomPrečo robíš niečo, čo sám nechceš?

Novinka

I want to

Chlapec, ktorý chce byť so svojou milovanou, no nemôže. Pýtate sa prečo? Odpoveď nájdete v mojom drabble. (100)

Novinka

Medvěd a řízek

Po hoodně dlouhé době přidávám menší drabblátko (100 slov). Tentokráte jsem psala na zadaná slova: medvěd, panda, řízek, hrnek, jahody. Posuďte sami. :-D

Novinka

Kdo nás má rád

Kdo nás má rádDrabble o velkém kroku, kterým Amerika právě umožnila spoustě lidem konečně to, co si odjakživa zasloužili.

Novinka

Kocour

Nedoporučujeme číst do 15 let.

KocourByl jako kometa. Říkali mu Kocour. Naboural mi život a zase odletěl. To ráno.

Novinka

Márnivosť

Veľakrát sa nad tým zamyslím. Prečo sa smiať, keď sa mi nechce? Človek, aby našiel pokoj, tak hľadá jednoduchosť, no aj prirodzenosť. Ak sa mi bude niekto čudovať, že prečo sa nesmejem, môžem pokojne drzo odpovedať, že prečo by som mala byť smutná. Veď sa nemusím pretvarovať sama pred sebou. Nie, chcem ostať prirodzene zaujímavou. Nemusí nikto poznať dôvod.

Novinka

Známky naděje

Známky nadějeKdo z nás to v životě někdy nevzdal? Řekl si, že už mu nezbývají síly, aby se znova zvednul a pokračoval ve své cestě? Přece jen ale... Za každým mrakem se skrývá slunce. :) Tripple drabble pro zamyšlení.

Novinka

Bajka o snobské myši

Bajka o snobské myšiMožná se vám to bude líbit, možná ne, je to moje "bajková" prvotina. :)
Bajka o tom, jak se šedá myš ze života poučila.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!