OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Velcí bílí králíci s klobouky

Drabble o psychické nemoci, robotech a králících a hlavně o bezmoci.

Novinka

Zbraň hromadného ničení

Francessca (přezdívaná Nasr*aný mýval (to kvůli tomu cenění)) vypráví o tom, jak člověk reaguje na okolní podněty, když mu jde o život (třeba to cenění). Double drabble, který sama vůbec nechápu (a vůbec nechápu, proč jsem ho napsala), ale nějakým divným způsobem se mi zamlouvá.

Novinka

Milování

Kdybych chtěla popsat celý lidský život, asi začnu tímto drabble. Protože celý život je o milování.

Novinka

Nestojíš za to...

Nestojíš za to...Stala se z tebe obyčejná namyšlená fiflenka, která se stará jen o sebe...

Novinka

Většinou

VětšinouPokud něco většinou děláme, neznamená to, že to tak budeme dělat vždycky...

Novinka

Viktor

ViktorVyzařuje to okolo sebe.

Novinka

Běh na dlouhou trať

Běh na dlouhou traťŽivot je závod, který nemůžete vyhrát. Přesto běžíte dál.

Novinka

někdo a Někdo

někdo a NěkdoNedívat, netoužit, nebýt nikým. Nebo někým.

Nikoli.

Nuž, někomu nic nedá a někomu neublíží.
Malá večerní rozvaha o Nicotnosti.

Novinka

Jen maska

Jen maskaPo dlouhé době přidávám double drabble. :) Je o našich maskách, vnitřních pocitech a všem možném. :) Enjoy. :)

Novinka

Broken

BrokenDrabble o pocitu ztracenosti, zlomenosti. TeresaK

Novinka

Espoir

EspoirJe tou poslední, která by při nás měla stát. Možná, že se zdá přelétavá, ale to ona rozsvítí, až přijde tma... Pozn.: espoir = naděje (francouzština)

Novinka

Magda and Max

Magda and MaxTakový mezidíl mezi 2. a 3. částí Magdalene. :) Ale naprosto srozumitelný, i když jste nečetli ani jednu z částí Magdalene :). Tohle drabble je o muži a o ženě. A tahle žena není tak úplně žena, ale o tom drabble zase není, tak si prostě pamatujte, že je to o ženě a muži. O ženě, co nic necítí, ale zároveň strašně touží, a o muži, který je podobný někomu strašně důležitému v její minulosti.

 

Magdalene 2

Další vylíčení postavy, která mě zaujala a možná se jí budu zabývat nadále. :) Pokračování drabble Magdalene, ovšem s první částí má společnou opravdu jen tu Magdalene. Možná, že vám bude o něco jasnější, kdo je ta Magdalene. :)

Novinka

Magdalene

Začínám se bát, jestli nejsem psychicky narušená, protože takovýhle triple drabble normální člověk nenapíše :D. Drabble o muži a ženě, co se setkají v kavárně a... Počkat... Žena? Nejsem si jistá, zda je to to správné slovo. Ona je prostě ona.

Novinka

Ten pocit

Ten pocitCo je ten nejlepší pocit na světě?

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!