OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Vysvědčení

Malá úvaha nad tím, co je to vlastně vysvědčení. Vím, že bez dobrých známek to nejde, ale necítili jste to někdy taky takhle?

Novinka

Cizí pán

Cizí pánAneb vždycky je někdo, komu na nás zaleží...

Tripple drabble

Novinka

Na smrtelné posteli

Na smrtelné posteliPoněkud depresivní a pochmurná myšlenka o posledních minutách našeho života. Kdo bude poslední, na koho si vzpomeneme, až budeme ležet na své smrtelné posteli? A co když umřeme sami a zapomenutí? Můj první double drabble. Prosím, buďte na mě hodní.

Novinka

Panenka Barbie

Znáte ty řeči ostatních maminek, kdy se nahnou nad váš kočárek a prohlásí „Ta je nádherná/sladká/úžasná/dokonalá! Vypadá jako panenka!"
Taky to nemám ráda.

100 slov

Ronnie

Novinka

Právě jsem letěl

Právě jsem letělMalý Toby žije po smrti svého tatínka pouze s maminkou. Malý postýlkový rozhovor...

Novinka

Akože spravodlivosť

Akože spravodlivosťNezatvárajme oči pred dianím okolo...

Novinka

Ničitel dětských snů

Ničitel dětských snů Ničitel dětských snů je dalším z mých výplodů mysli. Je to o zodpovědnosti, litování a mnoha dalších věcech. Doufám, že se Vám bude líbit. :) TeresaK

Novinka

Ryba v jeskyni

Ryba v jeskyniKdo vlastně jsme? Jsme lidi, jsme zvířata a nebo jsme jen... ryba v jeskyni?

Novinka

Stýskání si

Stýskání siS vědomím, že kdo miluje, vrátí se...

Novinka

Nejde to zastavit

Další depresivní okamžik na konci smutného dne. Cítíte se někdy taky tak? (Double drabble)

Novinka

Fābula mortis

Fābula mortisTentokráte krátký příběh, jenž mě napadl ve spojení s jednou krátkou básní, na niž jsme krátké povídání měli sepsat již ve škole. Podařilo se mi však z ní získat více než jen inspiraci na přepis, nýbrž kraťoučký příběh. Možná nabudete dojmu, že byl příběh uměle natažen. A budete mít pravdu, protože jsem rozvedla několik krátkých vět, které jsem již měla napsané, s tím, že první a poslední jsou mezníky, jež nesmím upravovat či posouvat.

Novinka

Bez líčidel...

Bez líčidel...Nepotřebuju žádná zkrášovadla, abych byla krásná...

Novinka

Odraz v okně

Odraz v okněVolné pokračování drabble o Magdalene. Přízraky v lidské duši, záblesky v očích a pohledy, které jsou tak trochu tabu, když je člověk spatří. Pohledy, které jsou tajemství, viditelná tajemství.

Novinka

Svázaná

SvázanáUvězněná mezi zažitými pravidly společnosti... Nenávidím to!

Novinka

Rozjímání o životě

Rozjímání o životěDalší drabblové (300) přemýšlení. Jsem jediná, kdo občas neví, kam patří či co si počít?

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!