OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Rakovino, vidíš to?!

Rakovino, vidíš to?!Všem, kterých se to týká, přeji hodně síly...

Novinka

Sladký masakr

Sladký masakrTrošku brutálnější double-drabble, které skončí jinak, než se dá očekávat. Doufám, že se bude líbit, a přeji příjemné čtení. ;)

Novinka

Osudová láska

Osudová láskaOsudová láska. Když ji najdete, nemáte na výběr. Musíte ji milovat.

Novinka

Ten kluk, co mě potká v Praze

Ten kluk, co mě potká v PrazeKterá z nás někdy nesnila o tom, že potká svého milovaného literárního hrdinu? Tripple drabble, směřované zejméně těm duším, které, stejně jako já, propadly kouzlu toho kluka z Kostelce, jenž si představoval, že si vezme „tu holku, co ji potká v Praze...“

Novinka

Scenerie

ScenerieNeumím vyprávět příběhy. Vytvářím scenerie, okamžiky, které vypráví samy. A jednoho dne jsem takhle uviděla krajinu ve své hlavě. Tripple drabble - 300 slov.

Novinka

Neviditeľní

NeviditeľníTaké chvíľkové zamyslenie o duši, ktorá zúfalo kričí, no nikto ju nepočuje. Plače, ale nikto ju nevidí.
O tých z nás, ktorí sú pre ostatných neviditeľní.

Novinka

The voice in your head

The voice in your headMrtvá, nebo živá? Hlas v její hlavě? Smrt, nebo život? A kdo je On? Doubble drabble, vaše Destiney

Novinka

Rozklad duše

Rozklad dušeJaké to je, když se celá vaše bytost, vše, kým jste kdy byli a čeho se nechcete vzdát bez boje, začne hroutit?

Novinka

Trpím pro lásku

Pro svého pána mnohdy udělají cokoliv. A kvůli svým pánům často i trpí.

Novinka

Proč se směješ?

Proč se směješ?Co když noční můry nejsou to nejhorší, co může uprostřed noci malé dítě potkat?

Novinka

Niekde v nekonečno

Niekde v nekonečnoŤažké je to v dnešnej dobe obracať sa na Boha. No stále v živote hľadáme šťastie a porozumenie. A to nám môže len Boh ponúknuť.

Novinka

Bezmocnosť

BezmocnosťAko cítime niektorí bezmocnosť (Double Drabble - 200 slov)

Novinka

Zničená nevinnost

Smích nahradily slzy a bolest. A on tam jen tak sedí a usmívá se. Děkuji Mortenese za obrázek.

Novinka

Osudný deň

Osudný deňStačí len jedno slovo, ktoré vám zmení život.

Novinka

Moje srdce, moja bolesť

Moje srdce, moja bolesťĽudia vyjadrujú emócie preto, lebo to dokážu. Lenže čo môžu robiť tí, ktorí nič necítia? Tak trochu trpké drabble o osude dievčaťa po smrti.

« Předchozí  1 ... 2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!