OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Až do úplného konce - 20. kapitola

Až do úplného konce - 20. kapitolaŠkolní rok pokračuje a s jarním počasím sbírá Bertram Aubrey odvahu pozvat dívku svých snů do Prasinek. To se ale nelíbí jistému chlapci s tmavými rozcuchanými vlasy a štěkavým smíchem.

 

HP: New Generation - Kapitola 10

HP: New Generation - Kapitola 10Po ročnej pauze pokračovanie novej čarodejníckej generácie z Rokfortu.

 

Na konci duhy - 54. kapitola

Na konci duhy - 54. kapitolaPřišla bez pozvání, probudila můj život trochu vratký...
Poslední kapitola povídky. Doufám, že se vám líbila a budete se k ní rádi vracet, a já se těším u další na shledanou. :)

 

Na konci duhy - 53. kapitola

Na konci duhy - 53. kapitolaDéšť ti holka smáčel vlasy, z tvých očí zbyl prázdnej kruh. Kde jsou zbytky tvojí krásy, to ví dneska jenom Bůh.

 

Na konci duhy - 52. kapitola

Na konci duhy - 52. kapitolaKomu je možné věřit a komu ne? Někdy nastávají situace, kdy není možné věřit ani sobě samotnému.

 

Až do úplného konce - 19. kapitola

Až do úplného konce - 19. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce června/júna. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Další hodina studií mudlů přináší nic jiného, než další konflikty.

 

Až do úplného konce - 18. kapitola

Až do úplného konce - 18. kapitolaHavraspárští bojují i tento rok o famfrpálový pohár a nyní musí čelit jednomu ze svých největších protivníků - zmijozelskému týmu. Ten má letos nového chytače. Otázka však zní, dokáže tento chytač porazit Hope le Fayovou?

 

Až do úplného konce - 17. kapitola

Až do úplného konce - 17. kapitolaNastal čas vánoční a Hope a její kamarádky statečně vyrážejí v Záchranném autobusu na návštěvu za Tessou do městečka Windermere.

 

Až do úplného konce - 16. kapitola

Až do úplného konce - 16. kapitolaJe čas na dlouho očekávaný výlet do Prasinek. Stačí se pořádně zabalit, neboť říjnové Skotsko je zřídkakdy teplotně přívětivé, vzít si malou hrstku galeonů a může se vyrazit.

 

Až do úplného konce - 15. kapitola

Až do úplného konce - 15. kapitolaZačátek třetího ročníku znamená příval nových předmětů v Hopině rozvrhu. A jedním z takových předmětů jsou studia mudlů, na která se zapsal nejen Bertram Aubrey, ale i Sirius Black. Nechť konflikty započnou!

 

Až do úplného konce - 14. kapitola

Až do úplného konce - 14. kapitola„Chyť zlatonku, i kdybys měl vypustit duši,“ řekne o pár desítek let později Oliver Wood Harrymu Potterovi. Scott ale nic takového Hope připomínat nemusí, jelikož naše čarodějka to moc dobře ví sama.

 

Na konci duhy - 51. kapitola

Na konci duhy - 51. kapitolaChybovat je lidské, odpouštět ale božské.

 

Až do úplného konce - 13. kapitola

Až do úplného konce - 13. kapitolaNe vždy jde všechno podle plánu. A už vůbec ne, když se do toho zamotají Poberti, což Hope a její kamarádky brzo zjistí.

 

Za svým snem - 8. část

Za svým snem - 8. část

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce března/marca. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Rozřazování je tady!

 

Až do úplného konce - 12. kapitola

Až do úplného konce - 12. kapitolaV Bradavicích nadešel čas na druhý famfrpálový zápas, který již tradičně odehraje Havraspár a Mrzimor.

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!