OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Až do úplného konce - 11. kapitola

Až do úplného konce - 11. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce března/marca. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Nastal druhý listopadový týden a Hope jeho začátek musí strávit na bradavické ošetřovně. Naštěstí ale ne sama.

 

Na konci duhy - 50. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Na konci duhy - 50. kapitolaNáš příběh pokračuje... No, posuďte sami jak...

 

Na konci duhy - 49. kapitola

Na konci duhy - 49. kapitolaJak dopadne noční návštěva?

 

Až do úplného konce - 10. kapitola

Až do úplného konce - 10. kapitolaO sobotním famfrpálovém utkání - a především o jistém nově zvoleném komentátorovi - kolují drby už i mezi sochami a portréty. Koho by napadlo, že dojde k události, která tu sobotní předčí. Bradavické studenty s jistotou čeká jeden nesmírně rušný víkend.

 

Na konci duhy - 48. kapitola

Na konci duhy - 48. kapitolaPain is gain... sometimes.

 

Za svým snem - 7. část

Za svým snem - 7. částBradavický expres.

 

Až do úplného konce - 9. kapitola

Až do úplného konce - 9. kapitolaHope le Fayová seděla na hodině dějin čar a kouzel už s mnoha lidmi. Seděla s Lily Evansovou, s Marene McKinnonovou, s Hestiou Jonesovou a jednu nesnesitelnou hodinu i s Bertramem Aubreym. Nadešel nejvyšší čas, aby seděla se Siriusem Blackem. Příjemné čtení přeje FNikol.

 

Na konci duhy - 47. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Na konci duhy - 47. kapitolaJak vše dopadne v Malfoy Manor?

 

Za svým snem - 6. část

Za svým snem - 6. částDen D je tu a na nádraží King's Cross čeká na Daphné vlak do Bradavic.

 

Na konci duhy - 46. kapitola

Na konci duhy - 46. kapitolaMy heart is my saviour!

 

Na konci duhy - 45. kapitola

Na konci duhy - 45. kapitolaSome day, when I´m awfully low, When the world is cold, I will feel a glow just thinking of you... And the way you look tonight. (Někdy, až se budu cítit na dně, když bude svět chladný, budu cítit žár, jen při pouhé vzpomínce na tebe a na to, jak vypadáš dnes večer.)

 

Na konci duhy - 44. kapitola

Na konci duhy - 44. kapitolaDneska ráno nechce se mi vlastně ani trochu vstávat, oči mám zalepený, plný ospalků. Včera chvíli po poledni přišla shora blbá zpráva, hučí mi v hlavě z toho, jak skládám tu mozaiku.

 

Na konci duhy - 43. kapitola

Na konci duhy - 43. kapitolaSave me save me save me I can't face this life alone Save me save me save me... I'm naked and I'm far from home (Zachraň mě, zachraň mě, zachraň mě. Nemůžu čelit tomuto životu sám. Zachraň mě, zachraň mě, zachraň mě... Jsem nahý a jsem daleko od domova)

 

Na konci duhy - 42. kapitola

Na konci duhy - 42. kapitolaNesprávná osoba na nesprávném místě je zárukou toho, že se následně dějí nesprávné věci.

 

Za svým snem - 5. část

Za svým snem - 5. částDaphné je na ministerstvu. Čeká ji setkání s Hermionou Grangerovou.

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!