OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Šťastné a veselé, Wicky!

Šťastné a veselé, Wicky! Vzpomínáte ještě na Lukea a Wicky? Jaké asi mohly být jejich první společné Vánoce?
Tethys
P.S. Omlouvám se, že to přidávám tak pozdě, ale teprve teď mi došlo, že mám trochu zpoždění.

Novinka

Bolest života

Bolest životaVíte, kdy se člověk přestane doopravdy bát?...

Novinka

The Devil's Angel

The Devil's AngelTéma: The Vampire diaries
Druh: Jednorázová povídka
Postavy: Damon, nějaké obětí, Elena
Děj: Damon je... zvíře! :) (Tedy je miloučký ke všemu živému.)
Poznámka: Doufám, že se vám povídka bude líbit a zanecháte nějaký komentář! Budu za ně moc ráda! Tess ;)

Novinka

Útěk

ÚtěkPřežít není jednoduché. A když Vám nezbývá nic jiného než útěk, je to ještě těžší.

Novinka

Dokonalosť

DokonalosťCelá jednorázovka sa nesie v duchu ponurých myšlienok dievčaťa, ktoré až príliš prahlo po dokonalosti.
"Dokonalosť je úžasná vec, ale má jednu chybu. Veští koniec." (Jan Werich)

Novinka

Christmas is all around class

Christmas is all around classJak to vypadalo v naší občas mírně rozhádané třídě? Já vim... není to moc ucelené a tak, ale ten den nebyl ucelený. Byl to menší chaos, a za ten jsem velice vděčná. Jestli to přečtete, tak napište komentář, jak to vypadalo u vás, jestli chodíte do školy ;). *L

Novinka

Poslední přeživší

Poslední přeživšíCo by se stalo, kdyby svět skončil? Kdyby na celé planetě zbylo pouze pár jedinců, kteří by ještě byli nuceni bojovat na život a na smrt? Pěkné počtení přeje Petruss. Také bych chtěla všem popřát Veselé Vánoce a šťastný nový rok. (Toto přání se k povídce nevztahuje :) )

Novinka

The Game

Ahoj, nestíhám termíny, ale když už se mi to povedlo s pořádným zpožděním dopsat a dostala jsem povolení, tak se taky pochlubím svým výtvorem do Walt Disney soutěže. Snad se budete dobře bavit a necháte mi třeba i komentář. Díky, LeaLee

Novinka

Anna Karenina

Anna KareninaMuž je přítelem spisovatele Lva Nikolajeviče Tolstého, který právě v době, kdy je muž v Rusku, píše knihu, která je dnes velmi známá a dočkala se i zfilmování.

 

Tethys - Kráska a zvíře

Tethys - Kráska a zvíře1. miesto s počtom bodov 31.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

MillieFarglot - Iné jablko? Áno, to horšie!

MillieFarglot - Iné jablko? Áno, to horšie!2. miesto s počtom bodov 30.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Nerissa - Věř mi

Nerissa - Věř mi3. miesto s počtom bodov 29.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

LadyOceansoul - Útek zo sklenenej rakvy

LadyOceansoul - Útek zo sklenenej rakvy4. miesto s počtom bodov 28.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Starr - Miluj mě

Starr - Miluj mě5. miesto s počtom bodov 26.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Spyro - Back to Wonderland

Spyro - Back to Wonderland6. miesto s počtom bodov 25.

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!