OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Nebezpečná toaleta

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nebezpečná toaletaUPOZORNĚNÍ: Povídka je s motivem yaoi (= vztah dvou mužů).
Nejdříve to byla úplná blbost, když mě to napadlo. Takže je to trochu nezvyklé, ale povídka je psaná z pohledu školní toalety. Její život je nudný, avšak jednoho odpoledne se vše změní...
Příjemnou zábavu. Pro jistotu doporučuju číst až od 15+.

Novinka

Tak dávno...

Tak dávno...Už je to vyše roka... žiadne ukradnuté pohľady, tvoj smiech, objatia, bozky. Ale to nič. Bolo to tak dávno... asi je už načase ísť ďalej.

Novinka

Agnes

AgnesJak to dopadá, když se zamilujete do smrtky? Mnohdy nešťastně i šťastně zároveň. Jonas poznal takovou lásku, lásku, co trvá až za hrob... A tohle je jeho příběh.

Novinka

Já vzduch, ony přitelkyně

Já vzduch, ony přitelkyněTato jednorázovka je o přátelství a krizi, kterou si prošlo už mnoho lidí. Stavá se to, a my si prostě musíme nějakým způsobem postěžovat. Já to třeba napsala...

Novinka

Tak trochu úžasní

Tak trochu úžasníOsobne ani neviem, ako tento príbeh popísať. Zachytáva obyčajný moment členov jednej (ne)normálnej rodiny, ktorí prípravu oslavy pre priateľku zobrali trochu z iného konca. O tom, ako sa niekedy ani tie najlepšie naplánované akcie nemusia skončiť úspechom. Ale hlavné je, že všetko beriete s humorom.
Príbeh som pod rovnakým názvom napísala do súťaže na Bez hranic. Dlho som váhala, či ho sem pridať, ale nakoniec som si povedala, že to risknem. Dúfam, že sa vám bude páčiť.
Príjemné čítanie praje Lili. ;)

Novinka

Príliš starí na rozprávky

Príliš starí na rozprávkyPríbeh sa odohráva v krutej každodennej realite môjho života. Podobnosť osôb s realitou nemusí byť náhodná. ;) A vlastne ani nie je, priznávam sa. Príbeh je o osobe, ktorá je pre môj život veľmi dôležitá, aj keď ja v tom jej nemám miesto. Poviedka je písaná od srdca, a tak je trochu dlhšia, preto dúfam, že sa za to na mňa nenahneváte a neodradí Vás to od čítania. Za každý komentár budem vďačná.

Novinka

Kanibal s dřevěnou nohou

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kanibal s dřevěnou nohouRadši sem pro klid duše přidám +15 Píše se rok 1894 a ulicemi Anglie se nese nářek a pláč. Právě v těchto chvílích totiž začínají vznikat monstra. Lidé, jenž na sebe převzali zodpovědnost. Ti, jež provádí boží práci, i když se boha straní. Někteří jim říkají blázni či psychopati, avšak oni sami se nazývají zachránci. Asi nejznámější z těchto individuí je kanibal s dřevěnou nohou. Nikdo nezná jeho pravý popis, protože všichni, co ho kdy viděli, skončili mrtví převážně jeho rukou. Nikdo neví, zda je příběh, který vám teď budu vyprávět pravdivý, avšak hrůzy, kterými si naše hrdinka prošla, jsou pouze těžko uvěřitelné a nejspíše nikdo by si je nedokázal vymyslet.

Novinka

Prázdné místo

Prázdné místoJaké to je, ztratit nejlepší kamarádku?

Novinka

Nesmrteľná kontesa

Moja druhá "Warhammeracka" poviedka. Bola napísaná pred mnohými mesiacmi, ale rozhodla som sa ju zverejniť až teraz, keď mánia okolo upírov utíchla. Je písaná z pohľadu mladej upírky a prítomnosť sa tam mieša so spomienkami na život pred premenou na nesmrteľnú kontesu. Nespútanú živelnosť nahradila nostalgia, radosť a huncútstvo zmizli vo večnej melanchólii. Ako môže mať upír radosť zo "života", keď sa nemusí báť smrti?

Novinka

Utópia

Fantasy poviedka so štipkou melanchólie a smútku muža - kňaza, ktorý kvôli svojej láske obetuje aj vlastný život. Toto dielo vzniklo pri hraní Warhammeru rpg, ale neznalosť tohto sveta čitateľa o príjemný zážitok z čítania neukráti.

Novinka

Jen smítko v bouři smutku

Jen smítko v bouři smutkuI když ho znala jen krátce, milovala ho. I když jí říkal, že ji opustí, neposlouchala. (Tohle je téma, které jsem nikdy, nikdy nechtěla nakousnout, je mi to protivné, ale napsala jsem to, tak proč se nepochlubit.)

Novinka

Kruh sa uzatvára

Kruh sa uzatváraNiekedy musíme v živote spraviť hrubú čiaru za spomienkami a jednoducho pokračovať ďalej... A žiť!

Novinka

Panic station

Panic stationPro dobrotu na žebrotu, anebo ještě líp - do hrobu. A tam skončila i jedna neprávem zavražděná učitelka. Jenže někdy nás naše touha po pomstě dokáže přivést zpět... První povídka ode mě publikovaná na ourstories, tak koukejte číst a komentovat :)! Edit: Na doporučení přidávám, že příběh je poněkud drastický...

Novinka

Anděl s potrhanými křídly

Anděl s potrhanými křídlyNedokážu ani hádat, zda se vám tahle povídka bude líbit, ale každopádně budu ráda za vaše komentáře. Povídka je o Aliss, která je zoufalá a později studená... Jako holka, které někdo zlomí srdce.

Novinka

Jsem vážně tak tlustá?

Jsem vážně tak tlustá?Ehm, tak tohle měl být prve drabble, ale pak se mi to nějak rozrostlo. Je to o tom, jak můžete díky jednomu člověku a jedné myšlence skončit až na úplném dně. Předem děkuji za jakoukoli reakci a třeba se v nějaké části někdo najde. Petruss11

« Předchozí  1 ... 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!