OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Konec...???

Konec...???Tak chytla mě zase poněkud depresivnější nálada a vznikla z toho tahle jednorázovka...Snad se i tak bude líbit a zase prosím o komenty:) PS:Psala jsem to při písničce Zombie od Cramberries tak jestli chcete při čtení tu pravou atmosféru,můžete si to k tomu pustit:)

 

Prokleté špičky

Prokleté špičkyJe to plné baletních pojmů a dějově o ničem. Poměrně depresivní (alespoň mě to tak příjde) a docela krátké. A taky to má celkem nijaký konec, nevěděla jsem, jak jinak to utnout. Zkoušela jsem snad pět různých konců, ale nic mi tam nesedělo, tak mi to promiňte. Snad se bude líbit.

 

Smutné vítězství

Smutné vítězstvíKrátká pohádka o události, která se přihodila na krabím závodě.

 

Navždy

Další kousek ode mě, tentokrát jednorázovka.

 

Na život a na smrt

Na život a na smrtTak se k vím přidávám s jednou mojí jednorázovou povídkou. Není to zdaleka moje první dílo, píšu už docela dlouho, takže začnu podle mě nejzdařilejším x) Jedna se o jednorázovku, ve které nejde ani tak o děj, ale o vylévání citů hlavní hrdinky, která je těhotná... Jenže čeká postižené dítě... A co teď? Potrat? Ne...

 

Láska?

...

 

Proklatý pravěk (Čarodějky)

Proklatý pravěk (Čarodějky)Díl k "charmedkám" který sem napsala, tak před 4 rokama.. Takže na to berte ohled :D

 

Rescue out of Darkness /Vysvobození z temnoty/

Rescue out of Darkness /Vysvobození z temnoty/Jednorázovka. Povídka o slepé dívce, která zažila spousty otřesných věcí v životě. Snaží se vysvobodit z temnoty, která ji obklopuje. Doufám, že se zalíbí :D Jak už někteří možná víte, mé povídky jsou silně pesimistické a tahle není vyjímkou :D Dokonce si myslím, že jsem do této toho pesimismu vložila až moc... No uvidíte :) Dalo by se říct, že má špatný konec, ale je to polemizující... pro tu dívku je to třeba konec dobrý... posuďte samy a komentujte prosím!!!

 

Mé druhé já (Čarodějky)

Mé druhé já (Čarodějky)Další scénář k Čarodějkám podle kterého by mohli natočit nějaký díl :D

 

Jeho pohled-pohled bouře

Tady je jedna povídka stará asi tak čtvrt roku ...... můžete to brát jak chcete..... je mi jedno jestli si tam dosadíte Edwarda a Bellu nebo Jacoba či Romea a Julii nebo snad sebe :D prostě je to taká splácanice, která mě jen tak napadla :D:D

 

Poslední údery

Poslední údery Huh, vím že nejsem žádná extra spisovateka, vlastně píšu jen Nejistou Budoucnost a ještě jednu povídku, ale tohle je moje první jednorázovka. Takový jakoby horor :) Ale není na tom nějak něco extra zvláštního .. :) Doufám, žee napíšete komentář :P Budu ráda. :)

« Předchozí  1 ... 64  65  66  67  68  69  70  71



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!