OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Okamžiky

OkamžikyJeden z mých výtvorů. V životě existují okamžiky, které jsou plné pocitů. AEN

Novinka

Lulaby for a Stormy Night

Lulaby for a Stormy NightAni bouřka nemusí být děsivá, když máte někoho, kdo vás uklidňuje. Píseň k textu: Lulaby for a stormy night od Vienna Teng.

Novinka

Pírko naděje

Pírko nadějePříběh jedné dívky a živého snu.

Novinka

Spřízněná duše

Spřízněná dušeKdyž někomu řeknete, že je Vaše spřízněná duše, myslíte to vážně ve všech směrech? Není jediná věc, která Vám vadí? Addison je jedna z těch, která tohle OPRAVDU říct může.

Novinka

Oko

OkoTak tady je taková krátká(hodně krátká) jednodílná povídka. Je o naší hodině přírodopisu, kde se učímě lidské tělo. Doufám, že se bude aspoň krapet líbit. :) Becky*-_-*

 

Stela 2. část

Stela 2. částStela je na internátní škole. Jsou zase Vánoce a ona je sama, ale pak jí přijde dopis... Kdo a co jí napsal? Jak je to dál s její rodinou?

 

Humankind teeters 3. část

Humankind teeters 3. částA máme tu poslední část. Je to opravdu utečenecký tábor? Nebo past? Je tam něco, co As vtiskne naději, a nebo ji tam čeká smrt? Jestli se tohle chcete dozvědět, musíte číst. Tak hurá do toho! :D

Novinka

Stela 1. část

Stela 1. částStela to doma nemá jednoduché. Její matka na ni nemá čas a otec je zahlcený prací. Mezi jejími sestrami a bratrem je dvacetiletý věkový rozdíl. Když byla malá, rodiče jí ještě nedávali tolik najevo, že se narodila omylem a že je nechtěná, ale teď to plně pociťuje. Bude obviněna z infarktu své babičky, matka ji úplně zavrhne a pošle do internátní školy. Najde ke své matce zase cestu? A nebo zůstane navždy jako ta nechtěná?

 

Humankind teeters 2. část

Humankind teeters 2. částA je tu další část. Dojdou do utečeneckého tábora? A je tam vůbec? A co měl znamenat Helin křik? Hezké počteníčko (tedy jestli to vůbec někdo čte). :D

Novinka

Strašilivý autobus

Cesta z práce... Normálka! říkám si, ale co když mi cesta jedním autobusem může změnit celý život?!

Novinka

Humankind teeters 1. část

Humankind teeters 1. částTenhle svět bylo místo vědění, ale pak se to všechno zvrtlo... Život lidstva balancuje. Lidská věda se změnila v posedlost. Svět se obrátil na ruby. Vymře lidstvo, nebo nastane nová éra? Nový život? Má lidstvo ještě vůbec nějakou naději?

Novinka

Čím bys chtěla být?

Čím bys chtěla být?Další výtvor z mé dílny. Dostala jsem myšlenku a hodila ji do textu. A tohle je výsledek. Každý chce být šťastný... I ona chtěla být. Vaše AEN P.S.: Každý komentář potěší :)

Novinka

Dopis na rozloučenou

Není vždy jednoduché vydržet tlak okolí: škola, rodina či vztah. Ale jak to dopadne, když najdete dopis na rozloučenou?

Novinka

Když prší...

Když prší...Tři krátké úvahy. Snad si z nich každý odnese přinejmenším úsměv na tváři. Budu ráda za každý komentář.

Novinka

Zlomeni

ZlomeniPocity dvou osob ve dvou částech. Tak trošku nepřímá Narry romance. Tudíž varování - jde o poněkud nepřímej slash.

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!