OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Nenávidím večery a Myšlenky

Nenávidím večery a MyšlenkyJak jsem slíbila po ukončení soutěže dávám Nenávidím večery zpět. S jednou novou povídkou. Komentíky:* :-*

 

Já a ona

Já a onaTak je tu takový mezi dílek. Chtěli jste pokračování povidky "Já a on" tak jsem napsala povídku z pohledu Gillana "Já a ona" řadím jí zase mezi jednodílovky a pokračovat bu s jinou povídkou "Nezkrotný bojovník a královna lesa", která bude na pokračování. Tak si to užijte, i když to není nic moc. budu se snažit co nejdřív vám sem dát tu další povídku, ta už bude adční, teda aspoň trochu.

 

Schody

SchodyExtrémně krátké dílko.... snad vás zaujme :) (jinak se omlouvám, že sem už nějaký čas nepřibyla žádná kapitola "Dokud nás smrt znovu nespojí", ale neměla jsem čas - škola + další dvě rozepsaná díla, ale napraví to ;))

 

P-proč???

P-proč???Je tu další moje jednodílná povídka a doufám,že se vám bude líbit...Je celkem hodně smutná ale to si prečtete sami...Ještě přidám webovku písničky která se k tomu dost hodí kdyby měl někdo zájem si to ke čtení pustit:)Prosím o komentíky:) http://www.youtube.com/watch?v=51Lv9vs6xwo

 

Úvaha...

Opět depka + matika + úvaha nad jedním dotyčným klukem = ... to se dočtete zde =D. Takhle jsem se opravdu cítila. Jenom prosím vynechte smrt. Kvůli klukovi bych se nezabila :) =o* prosím kometářě

 

Miluji tě by Karlinghed

Miluji tě by KarlinghedPovídka od Karlinghed.

 

Slzy hořkosti

Slzy hořkostiJsem zpět s druhou povídkou (1. můžete znát pod názvem: Doháněl mě...). Měla jsem trochu depresivní náladu:), ale snad se bude líbit. Pěkné počtení a prosím komentíky. Nayse

 

Já a On

Já a OnProtože s povídkou "Tajemství mezi námi" jsem tak říkajíc ve slepé uličce, napsala jsem krátkou povídku trochu o něčem jiném. Neplánuji pokračování, ale když se vám dude jíbit, klidně to rozepíšu:-D takže stručně. Je to o dívce, která je tak trošku jiná než ostatní. Jednoho dne potká neznámého muže a ten jí řekne že má před sebou důležité polání. Je to trochu o elfech a tak. Rozhodně mi napište komekntíky, budu moc ráda a hlavně uvidim jestli mam s těmahle slátanima pokračovat.

 

Vše Nejlepší

Vše NejlepšíPředstav si, že máš narozeniny. Paráda? A co když na tebe kámoši zapomněli? To už taková paráda není... Trošku smutnější povídka, ale s happy-endem x)

 

Deník Barbie

Deník BarbieNálada se mi zlepšila takže něco pro zasmání...Věnováno jedné mojí spolužačce,která zhruba odpovídá popisu..Je to blbost ae snad to někomu zlepší náladu:)

 

Si poskoč

Si poskočJeště pořád si o nás myslíte, že jsme úplně normální? Upozorňujeme, že je to běžný hovor:D:D:D. Stačí jeden večer a jak to dopadne:D:D:D. Snad nás neodsoudíte:D:D:D.

 

Doháněl mě...

Doháněl mě...Povídka od kamarádky - Nicole:). Je o jedné dívce, ale nebudu předbíhat. Určitě napište komentíky. Je to její první povídka a je moc dobrá. Tak šup:)

 

Konec...???

Konec...???Tak chytla mě zase poněkud depresivnější nálada a vznikla z toho tahle jednorázovka...Snad se i tak bude líbit a zase prosím o komenty:) PS:Psala jsem to při písničce Zombie od Cramberries tak jestli chcete při čtení tu pravou atmosféru,můžete si to k tomu pustit:)

 

Prokleté špičky

Prokleté špičkyJe to plné baletních pojmů a dějově o ničem. Poměrně depresivní (alespoň mě to tak příjde) a docela krátké. A taky to má celkem nijaký konec, nevěděla jsem, jak jinak to utnout. Zkoušela jsem snad pět různých konců, ale nic mi tam nesedělo, tak mi to promiňte. Snad se bude líbit.

 

Smutné vítězství

Smutné vítězstvíKrátká pohádka o události, která se přihodila na krabím závodě.

« Předchozí  1 ... 64  65  66  67  68  69  70  71    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!