OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Goodbye Agony 26. kapitola

Goodbye Agony 26. kapitolaInessa se i s Andym setkají s oním hrozícím nebezpečím nakonec tváří v tvář. Jak se jim společně podaří vyřešit takovou nesnadnou situaci?
Ať se Vám další kapitola líbí, Vaše marSabienna

 

Královnina služebnice - 6. kapitola

Královnina služebnice - 6. kapitolaKdyž máte moc věcí na práci, nestíháte si všímat nepříjemností kolem sebe. Ale hned, co máte volnější chvíli, zjistíte, že ne všechno je tak hezké, jak se zdá být.

 

Gambit bohov - Kapitola 109.

Gambit bohov - Kapitola 109.Každé čakanie sa raz dočká svojho konca

 

Gambit bohov - Kapitola 108.

Gambit bohov - Kapitola 108.Nakoniec príde aj odhalenie

 

Goodbye Agony 25. kapitola

Goodbye Agony 25. kapitolaAndy Inesse ukáže, že se v něm to jeho staré já, které dřív tolik milovala, pořád ještě skrývá. Ovšem do té doby, dokud se něco opět šeredně nezvrtne, jak už je v Andyho případě skoro zvykem.
Příjemné čtení dnešní kapitoly přeje marSabienna

 

Slnečný kameň 11. kapitola

Slnečný kameň 11. kapitolaPo tom, ako Liz vsetkým prezradila udalosti spojené s Petrou, sa všetci začali pripravovať na odchod z úkrytu. Aj napriek bolesti, ktorú im spôsobujú predošlé zranenia, sú naší hrdinovia plní odhodlania. Ich sny o spolupracovaní so Shogirou sa stali skutočnosťou! Teraz len rýchlo dohnať Oscara a veriť, že Samuel s Mary sú v poriadku.
Užite si ďalšiu časť mojej prvej poviedky. :)
-Kristy-

 

Královnina služebnice - 5. kapitola

Královnina služebnice - 5. kapitolaSianna je ve svém novém domově nejistá a ke všemu tak trochu nedůvěřivá, ale na přepych královského paláce se zvyká snadno.

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - VI.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - VI.Polovica Červeného tribunálu je eliminovaná. Na rade je goblin, skrývajúci sa v meste Zarstia. Má však po ruke mocný artefakt, ktorý by mohol ohroziť celé mesto.

 

Goodbye Agony 24. kapitola

Goodbye Agony 24. kapitolaAndy opět ukázkově dostojí své reputaci neřízené střely.
Přeji příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 107.

Gambit bohov - Kapitola 107.Ostať nečinne stáť

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - V.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - V.Členovia Bratstva sa na chvíľu rozdelili, aby ich na zvláštnom mieste znova zhromaždil ďalší protivník.

 

Gambit bohov - Kapitola 106.

Gambit bohov - Kapitola 106.V mene vyššieho záujmu

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - IV.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - IV.Bratstvo tieňov sa spolu s novou posilou vydáva pátrať po Marnidelovi. Z prenasledovania sa však stane skutočný lov, keď vpadnú do brlohu nebezpečnej beštie.

 

Na hraně stínu - Epilog

Na hraně stínu - EpilogKde jedna pohádka končí, druhá začíná.

 

Královnina služebnice - 4. kapitola

Královnina služebnice - 4. kapitolaPřípravy na zásnuby se pomalu blíží ke šťastnému konci, který ale může spousta věcí překazit.

« Předchozí  1 ... 20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!