OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Goodbye Agony 20. kapitola

Goodbye Agony 20. kapitolaInessa se seznámí s Jaredovým dobrým kamarádem Alessandrem a po romantické večeři, kterou si Ina připraví pro Jareda, se nečekaně pár věcí dost pokazí.
Příjemné počteníčko Vám přeje marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 102.

Gambit bohov - Kapitola 102.Načúvať v tieňoch a niečo sa dozvedieť

 

Na hraně stínu 3

Na hraně stínu 3Nerovnováha sil. Slabé místo, jež se pokusí někdo využít proti Cel. Dokáže se ubránit? Podaří se jí získat další dílky do své skládačky života? Spojí se s Camaelem, a utiší tak hlasy ve své hlavě, nebo ji Rhys bude muset protáhnout ohněm pekelným, aby vůbec přežila?

 

Goodbye Agony 19. kapitola

Goodbye Agony 19. kapitolaInessa se s Jaredem zase udobří a za to si pro ni Jared nachystá jedno ze svých milých překvapení.
Příjemné čtení Vám přeje marSabienna

Novinka

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - I.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - I.Po výhre nad čarodejníkom Dargnudom nemá Bratstvo tieňov ani chvíľu na oddych. V Tristeme sa zjavila zvláštna skupina, ktorá sa označuje za "Červený tribunál". Bratstvo o nich bude musieť zistiť viac, zatiaľ čo po nich pátra ďalšia neznáma postava.

Novinka

Královnina služebnice - Prolog

Královnina služebnice - PrologOd počátků věků byli ve vedoucích pozicích muži, již rozhodovali o chodu země a její budoucnosti, ale každá chytrá věděla o jejich největší slabosti. O krásné ženě, která z vážených pánů vytáhne všechna tajemství a omotá si je kolem prstu. Proto jednou za pět let vybere královna skupinu dívek, které potom slouží jako milenky určených šlechticů a královniny oči i uši. Jenže ne vždy se výběr zadaří tak, jak by si Její Veličenstvo přálo.

 

Princezna bojovník - 33. kapitola

Princezna bojovník - 33. kapitolaLiz lituje svých rozhodnutí. Nick naopak nelituje ničeho.

 

Slnečný kameň 10. kapitola

Slnečný kameň 10. kapitolaLiz zo seba konečne dostala informácie, ktoré ju ťažili, a tie otriasli ostatnými rovnako ako ňou. Zatiaľ čo sú všetci zviazaní a držaní Shogirou, Mary so Samuelom sa pomaly približujú k Oscarovi.

 

Gambit bohov - Kapitola 101.

Gambit bohov - Kapitola 101.Potreba trestu nie je vždy prvoradá

 

Na hraně stínu 2

Na hraně stínu 2Cel netuší, zda to, co jí otec zanechal, byl dar, nebo trest. Ale cosi v ní se změní – pochopí, kým se narodila a proč si někteří přejí její smrt. Problémem je, že schopnostmi, kterými by měla oplývat, vůbec nedisponuje. A ví, že pokud chce zachránit Camaela, bude je potřebovat. Jenže jak k nim proniknout, když všechno, co jí zaměstnává mysl, je svatá válka?

 

Goodbye Agony 18. kapitola

Goodbye Agony 18. kapitolaInessa při neohlášené návštěvě v Andyho bytě zažije menší šok, když spatří něco, co spatřit vůbec neměla.
Užijte si kapitolu, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 100.

Gambit bohov - Kapitola 100.Armáda jednej mŕtvej ženy

 

Na hraně stínu 1

Na hraně stínu 1Když vám unesou anděla strážného a musíte se spolehnout na svého osobního ďábla, mohou věci získat nečekaný spád. Cel ani Rhys netuší, kdo přesně stojí za Camaelovým zmizením a kde ho mají hledat, ale existuje někdo, kdo by to vědět mohl. Bude ale Celestina ochotná kvůli někomu, kdo jí kdysi zachránil život, odemknout svoji Pandořinu skříňku a zaplatit vysokou cenu, kterou si její otevření žádá?

 

Goodbye Agony 17. kapitola

Goodbye Agony 17. kapitolaJared si pro Inessu připraví nabídku, která se neodmítá. A potom se teprve dozví, že Inessa stále neodmítá své pracovní nabídky, přestože se kvůli tomu už jednou nepohodli.
Ať se Vám kapitola líbí, marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 99.

Gambit bohov - Kapitola 99.Ako fragment pravdy ukrytý v lži

« Předchozí  1 ... 22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!