OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Města Prastarých - 10. kapitola

Města Prastarých - 10. kapitolaOdjezd z Nimisu a Adíina první příšera.

 

Goodbye Agony 23. kapitola

Goodbye Agony 23. kapitolaJared i nadále dokazuje, jakým úžasným partnerem dokáže být. A to i v situacích, které by za běžných okolností nikdy nenastaly, poněvadž Andy naopak zase dokazuje, jak umí všechno neskutečně zkomplikovat.
Příjemné čtení vám přeji, marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 105.

Gambit bohov - Kapitola 105.Lepšie neskoro ako nikdy

 

Na hraně stínu 6

Na hraně stínu 6Když dílky zapadnou do skládačky, měl by přijít onen pověstný příjemný pocit z dobře vykonané práce. Jenže Celestina bude muset bojovat o oba muže, kteří slíbili, že ji budou ochraňovat – a to, co jim hrozí, možná za všechnu pravdu světa ani nestojí.

 

Královnina služebnice - 3. kapitola

Královnina služebnice - 3. kapitolaPříjezd královských písařů překvapí celou rodinu a jejich podivné chování donutí některé členy domácnosti přemýšlet nad budoucností své dcery.

 

Goodbye Agony 22. kapitola

Goodbye Agony 22. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku prázdnin. Proto ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Inessa se vydá do baru za Ashleym, aby zjistila, co se teda děje.
Přeji příjemné čtení, vaše marSabienna

 

Na hraně stínu 5

Na hraně stínu 5

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku prázdnin. Proto ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Celestina ví, kde drží jejího anděla strážného. Bude ale schopná ho zachránit? A má vůbec šanci proti nepříteli, kterého nečekala ani v těch nejdivočejších snech?

 

Gambit bohov - Kapitola 104.

Gambit bohov - Kapitola 104.Niekedy je potrebné rozhodnúť sa rýchlo

 

Královnina služebnice - 2. kapitola

Královnina služebnice - 2. kapitolaŽivot ve vesnici se vrátil k normálu. Je sice potřeba udělat i nepříjemné záležitosti jako pohřbít padlé. Jenže žádná radost netrvá věčně a tahle byla obzvlášť krátká. Co znamená příjezd královských písařů?

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - III.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - III.Trpaslík sa stretáva s Bratstvom tieňov, a okrem odpovedí a dôležitých informácií, im ponúka spojenectvo a plán na dolapenie Červeného tribunálu.

 

Goodbye Agony 21. kapitola

Goodbye Agony 21. kapitolaJared se na druhý den vrací s překvapivými zprávami, které Inessa vážně nebude čekat. A zpět se vrátí i Shannon, který za Ineesou přijde s ještě více nečekanými zprávami.
Užijte si kapitolu, vaše marSabienna

 

Na hraně stínu 4

Na hraně stínu 4Hlasy v Celině hlavě jí nedopřejí odpočinku. Jak se má pak soustředit na nalezení odpovědí, když neudrží souvislou myšlenku a její stav se zhoršuje? Ani Nebe jí nebylo ochotné pomoci zachránit Camaela. Peklo však nabídne podporu… využije ji? Svěří svůj osud do rukou toho pravého?

 

Gambit bohov - Kapitola 103.

Gambit bohov - Kapitola 103.Možno je to celé jedna veľká smrtiaca hra

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - II.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - II.Po unáhlenej teleportácii sa Bratstvo tieňov ocitá v opustenom dome, ktorý plánujú využiť ako dočasný úkryt. Po výstupe Červeného tribunálu o nich totiž mesto nemá najlepšiu mienku.

 

Královnina služebnice - 1. kapitola

Královnina služebnice - 1. kapitolaCelá vesnice netrpělivě vyčkává návrat vojáků z války, ale na Siannu čeká pro ni velice nepříjemná věc - zpověď. Potom je jen málo věcí, co by jí dokázaly zlepšit den.

« Předchozí  1 ... 21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!