OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



Dokončeno

V kvapke krvi - Kapitola 1.

V kvapke krvi - Kapitola 1.Kedysi dávno boli zahnaní do podzemia...
Dnes Nóirín a členovia piatich kmeňov žijú v jaskyniach a sú v podstate šťastní. Ostala im mágia, ktorá ich život zjednodušuje, ale občas ich aj potrápi. Napríklad, keď kvôli nej musí Nóirín nedobrovoľne spojiť svoj život s mužom. Čo by ju až tak nerozčuľovalo, keby tým mužom nebol jej vlastný brat Hefin.
V deň obradu spojenia sa však ukáže, že Nóirín by možno mohla zmeniť osud všetkých, a kvôli tomu by mala byť potrestaná. No nebola by to ona, keby nedokázala sama sebe vyrobiť ešte väčšie problémy. A možno nielen sebe.
Prajem príjemné čítanie. Lili

 

Gambit bohov - Kapitola 121.

Gambit bohov - Kapitola 121.Posledná bodka za poslednou kapitolou

 

Goodbye Agony 35. kapitola

Goodbye Agony 35. kapitolaJak dopadne první setkání Inessy s Jaredem po jejich rozchodu? Bude si Jared hrát na uraženého, anebo dostojí svému velkorysému charakteru? Ať se Vám kapitola líbí, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 120.

Gambit bohov - Kapitola 120.Posledná zúfalá ilúzia

 

Goodbye Agony 34. kapitola

Goodbye Agony 34. kapitolaInessa neúnavně pracuje a Andy vytrvale tvoří. A co se mezitím stane, když si na sebe najdou ti dva trochu času?
Užijte si oddechovou kapitolu, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 119.

Gambit bohov - Kapitola 119.Čas na posledné tajomstvo

 

Goodbye Agony 33. kapitola

Goodbye Agony 33. kapitolaInessa si umí poradit ve všech situacích... Nebo spíš, musí si umět poradit, když si to situace žádá.
Příjemné čtení Vám přeje marSabienna

 

Královnina služebnice - 10. kapitola

Královnina služebnice - 10. kapitolaV opilosti člověk dělá věci, které by jindy neudělal. Třeba se snaží zastavit zloděje.

Novinka

Zombie Armagedon: Kapitola 1. Nejhorší neděle

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Normální ráno se jako mávnutím kouzelného proutku změní v boj o holý život. Samuel musí masakrovat vše nemrtvé i živé, co se mu dostane do cesty, jen aby se mohl dožít dalšího dne. To ale ještě nemá ponětí, že situace kolem bude mnohem šílenější. Zombie a lidé budou tím nejmenším problémem v jeho životě.

 

Goodbye Agony 32. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Goodbye Agony 32. kapitolaInessa se konečně po čase zase vrací k Jaredovi. Jak se k celé té situaci nakonec postaví?
Užijte si kapitolu, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 118.

Gambit bohov - Kapitola 118.Jednoduchšie z dvoch ziel?

 

Goodbye Agony 31. kapitola

Goodbye Agony 31. kapitolaAndy při první možné příležitosti Inessu opět akorát vyděsí něčím nepříjemným. Pak ji překvapí něčím naopak příjemným a nakonec Inessu samotnou zaskočí to, že se s ním má definitivně rozloučit.
Přeji příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 117.

Gambit bohov - Kapitola 117.Neisté pokusy o útek

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - VII.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - VII.Väčšina Červeného tribunálu padla. Zostáva už len postava, ktorú majú všetci za ich vodcu. Jeho osamelosť však nutne neznamená slabinu, o čom sa Bratstvo onedlho presvedčí. Finále série 'Červený tribunál'

 

Královnina služebnice - 9. kapitola

Královnina služebnice - 9. kapitolaSiannu čeká výlet za zlatníkem do města, kde si po původním šoku konečně užije trochu klidu a normálního života.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 671   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!