OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Čo to je láska?

Čo to je láska?Ahojte, pridávam tu moju prvú básničku na tejto stránke. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Za komentáre budem rada a prajem príjemné čítanie. Vaša tapta. :D

 

Odpusť

OdpusťDruhá krátká básnička z mojí duše. Zrada je hozná věc, ale zrada nejlepšího přítele je ještě horší. Bohužel, něčeho takového jsem se v nedávné době dopustila i já a strašně mě to mrzí. A tak vzniklo toto. Budu ráda za každý komentář a kritiku.

 

Ztracený malíř

 

Divadlo

DivadloŽivot je jen hra a záleží tak jen na našem vnímání...

 

Černá růže

Černá růžeKrásou ke smrti...

 

Ve stínu pouličních lamp

Ve stínu pouličních lampDalší z mých básní. Nebudu psát, o čem je, protože si myslím, že každý čtenář by si v básních měl najít svůj vlastní příběh, který ho osloví a tím, že napíšu o čem to je beru vám, čtenářům, šanci být na konci překvapen:) Tak hezké počtení:)

 

Odi et amo

Odi et amoNenávidím a miluji...

 

Jako bonboniéra

Jako bonboniéra Tahle krátká básnička (doufám, že se nad ní alespoň někdo zamyslí) je moje prvodílo. Vznikla z divné chvilky v divný den a je to dost znát. Kritikou nešetřete, ale prosím berte ohled na to, že je to moje první ;-).

 

Odsouzeným

OdsouzenýmOdsouzeným dívkám přeji křídla...

 

Být a ublížit - 3. báseň z pěti

Být a ublížit - 3. báseň z pětiKomu se to nestalo, tedy spíše, komu se to stalo?

 

Memento mori

Memento moriPamatuj na smrt...

 

Co je lepší - 2. báseň z pěti

Co je lepší - 2. báseň z pětiTěžké dilema...

 

Škoda jen

Škoda jenŠkoda jen, žes odešla...

 

Smrt - 1. báseň z pěti

Smrt - 1. báseň z pětiKaždý má své období... Každý se někdy zamyslí...

 

Chci

ChciDalší romantická...

« Předchozí  1 ... 83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!