OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Sama

SamaDěs, strach a nejistota hrdlo mi svírá. Já bojím se vůbec jen nadechnout, mám strach očima povzhlédnout. Sama, ztracená a nechápána já bloudím světem známa i nepoznána. Otevři oči a prohlédni, to prázdno kolem...

 

Zlatá klec

Zlatá klecZlatá klec, klec ve které jsem zavřená, masku dennodenně nosit nucená. Já začínám se ztrácet a moje místo přebírá si ona. Ta maska, maska je má klec. Kdo otevře ta vrátka rezavá? Kdo klíč k mému srdci najde si? To jediné, co přeji si, by zachránce můj odvážně otevřel si...

 

Bolo to na tebe, už nikdy viac

Bolo to na tebe, už nikdy viacTak, tu je ďalší z mojich básnických výlevov. Prosím, nechajte mi komentár, stačí aj smajlík. Ďakujem.

 

Hračky života

Hračky životaJednou bylo na blogu téma týdne hračky, no a tohle z toho vylezlo, tak snad to není katastrofa:D

 

Noctuabundus (Noční poutník)

Noctuabundus (Noční poutník)Kdo noční tmou se prochází s páskou strachu a žalu na očích, podlehne pokušení snáze nežli ten, kdo světlem kráčí s milou osobou po svém boku. A tak nespílejme slepcům, které míjíme cestou do práce, držme jim palce, přejme jim, ať zítra to oni cestou tam přejí jiným/dalším zmateným a zbloudilým duším, které potkávají za omamující přítomnosti světla ve své vlastní... (Snad to dává smysl ;D.)

 

Osud Země

Osud ZeměJednoho dne jsem se rozhodla zkusit sepsat básničku...
Tady je výsledek mého snažení. :)

 

Prší ti štěstí mlhavé

Prší ti štěstí mlhavéSlzy nejsou jen projevem stesku, bolesti a špatností. Jsou to také kapky vody, které zbaví tě zloby a žalu, je to symbol dveří, které se otvírají, zatímco pláčeme pro zavřené okno... Jo, tahle básnička je výsledkem mého nebroušeného a zcela překvapujícího optimismu. Teda, jak se to vezme :D ;).

 

Smrt je vysvobození

Smrt je vysvobozeníTahle básnička není moje, je kamarádky, ale musela jsem ji sem dát. Je úžasná. Snad se vám bude líbit, je pravdivá.

 

Prázdnota

PrázdnotaNa moje narodeniny som sa tešila tak, že som v noci vôbec nespala, a tak som premýšľala o svojej rodine a kamarátoch, a aké by bolo stratiť ich. Vzniklo z toho toto.

 

Together again

Together againJe to o láske, ktorá prekoná aj poslednú prekážku - smrť. Je to písané uprostred noci, tak dúfam, že to dáva zmysel...

 

Falling down

Falling downAhoj. Tohle ani není báseň, je to jen směsice rýmů, ale i tak příjemné čtení. :)

 

Rubínová kapka

Rubínová kapkaDalší moje drobná básnička pro vaši potěchu.

 

Change for love

Change for loveMyslím, že názov hovorí za všetko... Dúfam, že sa vám to bude páčiť.

 

The Host - Prečo ťa musím opustiť?

The Host - Prečo ťa musím opustiť?Keď som dočítala knihu Hostiteľ, premýšľala som o tom, aké by bolo deliť sa o svoje telo s niekým iným. Táto báseň je prispôsobená aj obsahu Hostiteľa, ale aj ľudom, ktorí nečítali knihu, sa páčila. Dúfam, že sa bude páčiť aj vám.

 

Dark love

Dark loveLáska dokáže viac ublížiť, ako urobiť niekoho šťastným.

« Předchozí  1 ... 86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!