OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Tajemství

TajemstvíKaždý má nějaké tajemství... Krátká básnička...

 

Temnota

TemnotaMoje druhá básnička. Tuhle jsem vymyslela dnes ráno po probuzení. Připadá mi trochu divná, ale snad se bude líbit.

 

Hadrová panenka

Hadrová panenkaDalší z mých básnických počinů. Snad se bude líbit...

 

Dívka

DívkaTuhle krátkou básničku jsem vymyslela, když mi taťka (taky píše básničky a teď dokonce knížku) zadal 3 slova. A byly to: déšť, okno a vlasy. Tak se mi podařilo tohle...

 

Maska

MaskaTúto básničku som práve našla. Teda ak sa to vezme ako báseň... Je to skôr hádzanie slov do riadku, niekde rým, niekde myšlienka. Takých tu mám kopec. Túto som napísala asi pred rokom a je o zmätku, bolesti, hneve, spomienkach. Nič prevratného tak snáď ma neušliapete pod zem.

 

Kapky deště

Kapky deštěKdyž tiché ,,kap-kap" ozývá se tmou,
tvé chmury do krajiny zapomnění odvanou...

 

Vstaň!

Vstaň!Ahoj, přidávám vám sem svoje další rýmované dílo. Napadlo mě včera po jednom komentáři na mojem blogu. Nevím co dalšího říct, jen ať se vám to dobře čte. Vaše Lussy :)

 

Již je všemu konec

Již je všemu konecTato básnička je tak trochu inspirována Villonem, kterého považuju za nejlepšího básníka své doby.

 

Ukolébavka

UkolébavkaAhoj, přidávám sem svou další básničku - nebásničku. :) Dneska - asi v pět ráno - jsem nemohla usnout a tak jsem si začala vymýšlet ukolébavku. Kupodivu zabrala, i když nemám kačera a ani ustláno. :D

 

I never give up

I never give upInšpiráciou pre túto báseň bola pesnička Voices (WWE Theme), ktorú pustia, keď Randy Orton vchádza do ringu. Rozhodla som sa napísať o tom, nie preto, že sa mi to páči, ale preto, že sa to stalo mojim životným štýlom. Takže, ja sa nikdy nevzdám...

 

Hudba

HudbaMůj další příspěvek do zdejšího poetického okénka:)

 

Breathe me

Breathe meAhoj, přináším další své jednoduché, poloprázdné věty, slova. Básně nepíšu na ty nemám hlavu. Na motiv od "Sia Breathe Me".

 

Citobití

CitobitíTaková menší básnická skladba o některých citech, které nás, mnohdy i proti naší vůli, ovládají...

 

Nikoho nezajímám

Zkusila jsem se vžít do role chudé díky, která je v blázinci a nikdo ji nemá rád. Ale i přesto má své zájmy... No takže z toho vzniklo tohle. Doufám, že se Vám to bude líbit!

 

You

YouTahle báseň vznikla, když jsem byla s city na dně. Také k tomu přispěla jedna povídka, kterou jsem nedávno přečetla.

« Předchozí  1 ... 85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!