OurStories.cz ~ naše povídky - Básničky



 

Prázdné křeslo

Po probuzení...

 

Nenáviděný

NenáviděnýAhoj, přidávám sem svoje první pochmurné básnické dílo, tak buďte prosím trochu ohleduplní.:)

 

Zabila jsem

Zabila jsemDalší příspěvek do zdejší poetické rubriky. Snad se bude líbit...

 

Zhasla jsi

Zhasla jsiNic neutopí vzpomínky...

 

Ráj

RájDalší můj básnický výtvor. Tentokrát z toho zamilovaného soudku. :)

 

Půlnoční poezie

Půlnoční poezie Co k tomu říct. Je to poznamenané tím, že jsem to psala o půlnoci a byla jsem značně unavená.
Snad to není tak hrozné a někomu se to bude líbit. :)

 

Chci Spát - První Verze

Chci Spát - První VerzeAhoj po delší době jsem se dala znovu na nesmyslné věty. Tentokrát tak trochu na Song blog. (Ewa Farna - Břehy ve Tmách) První verze u některých dopadne takhle, některé budou delší povídky.

 

Amistade

AmistadeNemala som v pláne, pridať ju sem, ale prečo nie :). Je o sklamaní, alebo o nedorozumení v priateľstve. Prajem príjemné čítanie :). Vaša TeAmo :-*.

 

Jen si křič!

Jen si křič!Další z mých básnických výlevů. Snad se bude líbit...

 

Dum spiró, speró

Dum spiró, speróTak, je to moja druhá báseň a je trošku krátka, no ak by bola dlhšia stratila by svoje čaro... Je trochu divná, no skúste posúdiť samy. Ďíky.

 

Jak vlastně napsat báseň?

Jak vlastně napsat báseň?Další z mých plaveckých pokusů. Tak snad se tentokrát neutopím. Přeju hezké počtení a budu vděčná za kritiku.:)

 

Do nebe či do pekla?

Do nebe či do pekla?Tak toto je moje třetí básnička, která mě dokopala k tomu, abych zažádala o práva na zveřejňování povídek a básniček, protože se mi moc líbí. Je trochu delší, ale myslím si, že se snadno čte a rychle to uteče. Uvítám jakoukoliv kritiku.

 

Návštěva ve vězeňské cele

Návštěva ve vězeňské celeMoje další básnička, mírně depresivní... :D

 

O lásce

O lásceTak jsem si řekla, že si zaplavu i ve vodách poezie a tak je tu tahle malá básnička. Snad se bude líbit a předem děkuji za každý komentář.

 

Zachráněna démonem

Zachráněna démonemTak tohle je básnička o těhotné dívce, která utíká před nebezpečím, zda uteče nebo ne, se dovíte v básničce. Uvítám kritiku ať vím, co vylepšit.

« Předchozí  1 ... 87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97 ... 104   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!