OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Držím se, světe

Držím se, světeI tmavá slova pochybností se u někoho najdou. Já zde spíš vnímám to dobré. A co vy?

 

Proč on a ne já?

Proč on a ne já?Tohle mě napadlo, když jsem se dívala na jeden seriál. Vím, že to není nic moc, ale zkusit to sem dat můžu ne?

 

Lovec

LovecMenší výtvor o sto slovech, kdy jsem se vrátila do časů, kdy bylo všechno možné. Nikdy nemůžete vědět kdo na vás číhá na stromě. A konec si můžete domyslet dle vlastní fantazie. Přeji příjemné čtení...

 

Neni láska jako láska

Neni láska jako láska"Miluji tě," vždy neznamená neutuchající lásku.

 

Fear

FearNew drabble. Příjemné čtení

 

Vše je fajn

Vše je fajnMožná dětinské, možná přehnané, možná nepravdivé, možná fajn.

Novinka

To, čo nám ostalo...

To, čo nám ostalo... Mladá žena sa ľahko stala vdovou - jej manžel sa, tak ako mnohí iní, nevrátil z vojny. Čo asi hovorí nemému náhrobku nesúcemu meno milovaného?

 

Best friends

Krátky príbeh o dievčatku a jej kamarátovi, aj môj prvý najlepší kamarát bol plyšový macko a váš?
*Illy*

 

Je to doopravdy snazší?

Je to doopravdy snazší?Tak zase taková malá troška z mého života, snad se bude líbit styl napsání. Jinak opět temná stránka mého života.

 

Poslední nevědomost

Poslední nevědomost V určitých chvílích je těch sto slov tak akorát.

 

Kde je napsaný Osud?

Kde je napsaný Osud?Kde je napsaný? V knize osudu? Možná... Ale jedno vím určitě a možná tam sto procentně nefiguruje... Čtěte a dozvíte se...

 

Há Ó Ká É Jé! <3

Há Ó Ká É Jé! <3Jednou večer, když jsem nemohla usnout... :) Bojím se, že se mi nepodařilo správně vyjádřit emoce, je to taková slátanina.
A ten název? :D Pouze vyhláskovaná písmena. :)
Věnováno Verče, že se mnou má na hokeji svatou trpělivost, já už bych sama sebe zabila... :D

 

Svatební strach

Svatební strachSvatba. Už jen to slovo zní překrásně. Nevěsta je šťastná a usměvavá. Než přijde strach. Drabble - 100 slov. BlackMuffin

 

Žádná změna

Žádná změnaKdyž má člověk špatnou náladu a myslí si, že vše stojí za starou bačkoru tak píše, aby si ulevil. Mně upřímně to pomáhá.

 

In love

Noční myšlenky zamilované osoby.

« Předchozí  1 ... 50  51  52  53  54  55  56  57  58  59  60 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!