OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Ty nechceš děti? A proč bych měla?!

Takový malý Drabble o tom, proč nechci děti, že na tohle rozhodně nemám nervy, ale je tu jedna věc, která za to stojí... Chcete-li jí vědět čtěte... ;o)

 

Výkřik do tmy

Výkřik do tmyPro všechny, kteří rádi píší a čtou drabble...

 

Ruská ruleta

Ruská ruletaMyslím, že není potřeba více slov.

 

Drahý...

Drahý...Ne vždy je láska pravá a nefalšovaná. Ne vždy jsou na pohřbu všichni zdrcení...

 

Nehmotní

NehmotníJen krátká myšlenka, co mi proletěla hlavou.
Je to můj první drabble, tak kritizujte, ať vím, v čem se zlepšit... :)

 

Loď snů

Loď snůV sobotu jsem se zase po dlouhé době dívala na Titanic, takže je asi jasné, o čem tenhle drabble je. :)
Přeji příjemné čtení a za každý komentář předem děkuju, Carrie :)

 

Amor se nám vysmívá

Amor se nám vysmíváDívka se zamiluje do někoho, koho nemůže mít, ale odmítá toho, který ji miluje.
Faillë

 

So easy to believe liars

So easy to believe liarsLhali a přitom si byli blízcí, jako by říkali pravdu. Věřili, že jim uvěřím. Je mi jedno, jestli to jeden z nich čte, nebo ne. Nezáleží na tom. Možná už nikdy nebudou číst moje povídky. Možná je jim jedno, co udělali. Ale mně to jedno není. A pokud si to přečetli, pak vědí, že tohle nechtěli. Ale mně to tak připadá, byť třeba něco takového nechci. Tak prosím, pochopte to. Pokud vůbec chcete chápat.
Tenhle drabble se objevil i u mě na blogu, takže prosím, neříkejte mi nic o kopírování.

 

Existují zlá přání

Existují zlá přáníZnám lidi, co si neváží své rodiny...

 

Slunce v učebně

Slunce v učebněJednoho dne tě uvidím... V učebně snad?

 

Tvůj zpěv

Tvůj zpěvDrabble o sto slovech. Jaké to bylo, když jsem ho poprvé viděla? Je vůbec možné, být tak dokonalý? Jen jedna stovka slov o mém prvním dojmu z tebe.

 

Modelkino tajomstvo

Modelkino tajomstvo Aj modelky majú svoje tajomstvá...

 

Highway to hell

Highway to hellPorušovanie pravidiel je predsa na dennom poriadku! 3:)

 

Prenasledovaná

PrenasledovanáNesprávny čas na nesprávnom mieste. Ako to môže niekedy skončiť...

 

Šest let

Drabble o všem a o ničem.
Mé pocity o 26.6.2005, kdy se mi zhroutil svět.

Tohle je pro Vás, holky...

« Předchozí  1 ... 52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!