OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Dals ji snad důvod milovat?

Dals ji snad důvod milovat?Proč by měla milovat někoho, kdo má jenom čas na svůj hokej a jedině kdy by se viděli, by bylo, když on by byl na ledě a ona v hledišti? Ale, co když je to všechno jinak?

 

Vzácné chvíle zapomnění 3/3

Vzácné chvíle zapomnění 3/3Tady je i poslední část naši trilogie s tématem Harry Potter. Bohužel se jedná o poněkud smutnější konec, ale i tak doufám, že se vám trilogie líbila. Vaše LittleGii

 

Vzácné chvíle zapomnění 2/3

Vzácné chvíle zapomnění 2/3Zde je druhá část drabble. Doufám, že se zalíbí. Vaše LittleGii

 

Svadobná reč

Premýšľali ste niekedy, ako sa cíti nevesta pred svadbou? Nie? Tak tu vám prinášam svoj prvý drabble. O neveste a jej myšlienke.

 

Vzácné chvíle zapomnění 1/3

Vzácné chvíle zapomnění 1/3Zde vám přináším nové drabble. Je na tři části, ale doufám, že se bude líbit. Tématika Harry Potter. Příjemné čtení přeje LittleGii

 

Plán

PlánPsáno z pohledu dívky, která musí pro záchranu svého života vymyslet plán. Únikový plán. Příjemné čtení! F.

PS: Moje prvotina, tak se nedivte, že je to o ničem. =)

 

Street

StreetI city jsou občas prázdnější, než zvuk ledových kapek odrážejících se od asfaltu a slova, jenž zachycují zářivou nádheru po jarním dešti. A i přesto není vše jen bílé. Či jen černé. Proto je svět barevný. =)

 

Umieranie

Tak... Stručné drabble z pohľadu umierajúceho človeka. Viete, raz som čítala knihu. Hlavná hrdinka v nej nakoniec umrela. A posledná veta ma dosť... Zaskočila a možno aj trochu nahnevala. "A potom už bola len tma." Viete, ale čo ak to tak nie je? Čo ak človek skrátka umrie... Dajme tomu... Uprostred myšlienky, ktorú, tým pádom, ani nedokončí?
Ja viem, veľa prezrádzam.
Killy

 

Za tmou

Za tmouKam mohou dojít představy?

 

Medvídek

MedvídekOna dospěla, změnila se, ale zapomněla na starého přítele. Nebo mu jen dopřála klid? Drabble o pomíjivosti života. =) Snad se bude líbit, Šmoulaxx. ;)

 

Na hraně

Trocha pocitů, které okupují moji mysl, a jedna malá skleněná panenka, co nemá šťastný den...

 

Padám

PadámUpřímně - je to divný. Těm, kteří nemají rádi jedno až tříslovečné věty, bych doporučovala kliknout na ten krásný červený křížek nahoře. Nebude se vám to líbit. Mně se to líbí. Má to své kouzlo. Snad máte cit pro magii... BlackMuffin

 

Bolest hlavy

Bolest hlavyNevěděla jsem, jak přesně tento drabble nazvat, ale je to tak, jak to cítím. Musela jsem to napsat. Vypsat se z toho. Život je někdy tak nespravedlivý. Nejvíc vždy pyká ten, co si to nejméně zaslouží. Vím, že to nebude jeden z nejkvalitnějších drabblů, ale je to od srdce a ze života!

 

Strach z létání

Strach z létáníDalší drabble z mojí dílničky. Tentokráte o strachu z létání. O tom, že strach je přirozený, ale ještě přirozenější je ho překonat. Přeji příjemné čtení, a očekávám plnou nálož kritiky.

 

Jak se Kathleen nastěhovala

Jak se Kathleen nastěhovalaTakže, tohle je můj první drabble na téhle stránce... :))
Je to o jedné holce, kterou znám poměrně dobře, ovšem ona se za poslední dobu dost změnila.
Prosím o komentář, VerF.

« Předchozí  1 ... 49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!