OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



 

Prekliatie Smrti

Prekliatie SmrtiVietor sa jej hral z vlasmi, vrany oznamovali jej príchod, pokým ona kráčala po zmrznutej zemi. Dnes vezme ďalší život. Ani láska jej v tom nedokáže zabrániť...

 

Uväznená Aimee

Uväznená AimeeCítiť šteklenie trávy na bosých nohách, dýchať horský vzduch na vrcholkoch hôr, trhať tmavočervené kvety vlčieho maku. Navždy ostáva uväznená v chladnom svete plnom chladných živočíchov...

 

Očima dítěte

Očima dítěteJen pomíjivý okamžik v životě. ‚Mnozí, kdo promilovali třeba celý život, dovedou nás méně poučit o tom, co je láska, než dítě, které ztratilo pejska…‘ (Billy Wilder)

 

Zkus to znova

Zkus to znovaSir Winston Churchill řekl: ‚Pravidlo úspěchu: Nikdy se nevzdávejte. Nikdy se nevzdávejte. Nikdy se nevzdávejte‘. A měl pravdu, protože když to vzdáme, sice neprohrajeme, ale výhry se už nedočkáme.

 

Nejsme dospělí

Nejsme dospělíJediná má myšlenka se rozvinula do drabblu o sto slovech. Jak už řekl Jonathan Swift – ‚Každý chce žít dlouho, ale nikdo nechce být starý‘.

 

Noční nostalgie

Noc, zahrada, ticho, ale rozhodně ne prázdno.

 

Narozeninové překvapení

Narozeninové překvapení S každou oslavou narozenin by mělo přijít nějaké perfektní půlnoční překvapení. Ale někdy to překvapení není půlnoční a už vůbec ne perfektní.
Přeji příjemné čtení a předem děkuju za jakýkoliv druh komentáře, Carrie :)

 

Příběh mořské panny

Příběh mořské pannyVšichni znají příběh mořské panny! Toto je její pohled na její přání. Přeji příjemné počtení.

 

Vesmír

Menší noční hloubání a dloubání o vesmíru.

 

Montenegro

MontenegroMoje první drabble. Napadlo mě na dovolené v Černé hoře... ;)

 

Hluchá pianistka

Hluchá pianistkaŘíká se, že přijít o zrak, je nejhorší věc, která se nám může stát. Jenže pro některé z nás je zrak pouhá banalita a sluch je to, co k životu potřebujeme nejvíce... Psala jsem to pozdě v noci, takže se předem omlouvám, jestli to nedává smysl. Jinak přeji příjemné čtení a za každý komentář budu ráda, Carrie.

 

Minulost se opakuje

Minulost se opakujeNo je to trošku jako Motáš mi hlavu! Já nechci! Až na to, že tohle je drabble, a ukazuje se zde i to, jak jsem vlastně blbá, když už hned od začátku vím, že to takhle dopadne. Asi budete mít recht, když řeknete, že se trochu opakuju, protože je to hodně totožné s básní, ale přece jenom, nedokázala jsem se z toho ještě vypsat, tak to zkouším i přes Drabble. Děkuji za trpělivost se mnou.

 

Can't breath

Can't breathJe to takový rychlý nápad, potřeba se vypsat z nálady... Snad se vám to bude líbit. :)

 

Rozchod

Jeden z pohledů na rozchod.

 

Chtěla bych být malou holčičkou

Chtěla bych být malou holčičkouDrabble o tom, jak moc bych si přála vrátit čas a dostat se do doby, kdy mi bylo nejlíp a kdy jsem nemusela nic řešit.

« Předchozí  1 ... 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!