OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Život je krásny

Život je krásnyLife is beautiful. Heslo jedného perfektného týždňa s perfektnými ľuďmi. Alebo o tom, ako som ušla realite, našla samú seba, objavila zmysel života a bola šťastná. :)

Novinka

Why lament?

Why lament?Nejhorší bolest? Ta na srdci...

Novinka

Ve stínech duše

Ve stínech dušeTak takové to je, když se přátelství jen tak vytratí... Ona se změnila a já ne. A přesně to se nám stalo osudným...

Novinka

Nebeské pouto

Na světě je spoustu lidí. Liší se jeden od druhého. Se svými názory a pocity; a většinou se ani neznají. Jedna věc je ale spojuje.

Novinka

Vztek, bolest, slzy a prázdnota

Vztek, bolest, slzy a prázdnotaVztek, bolest, slzy a prázdnota. Je to něco jako proces znovuzrození. Očištění od všech problémů a bolestí. Přesně o tom tento tripple drabble je.

Novinka

Ten, kterého miluji!

Ten, kterého miluji!On je již jediný kluk v mém srdci...

Novinka

Skrze mlhu staletí

Jeden krátký pohled než nám mlha zase zahalí oči slepotou.

Novinka

Dračí čest

Dračí čestVe tři sta slovech jsem popsala, jaké to muselo být za starých dobrých časů, kdy se ještě po zemi proháněli draci spolu s králi...

Novinka

Noc v lese

Noc v leseNoční procházka lesem. Drabble moc nepíšu, tak snad se mi tenhle povedl. :) Kaithne

Novinka

I oni jsou mezi námi...

I oni jsou mezi námi...Lidé o nich často nevědí, nemají o nich ani potuchy, ale přesto žijí...

Novinka

Bubliny myšlenek

Bubliny myšlenekTen jeden krátký okamžik ve sto slovech, kdy si můžete dovolit zapomenout a uzavřít myšlenky do takové své malé bubliny...

Novinka

Čo naučí život

Čo naučí život Bol raz jeden život. Bol drzý natoľko, aby sa ma spýtal, čo všetko som sa už naučila... nuž, tu je odpoveď. :)

Komentáre potešia, Leylon :)

Novinka

První pusa je nejkrásnější

První pusa je nejkrásnějšíChvíle před prvním polibkem jsou často vzrušující.
Tento drabble o dvě stě slovech lze také brát jako samovolné pokračování drabblu První dotek.

Příjemné čtení přeje Candice.

Novinka

Nejlepší chvíle

Nejlepší chvíleTo, co bych chtěla prožít příští rok, jsem sepsala ve dvě stě slovech. To, co je vždy nezapomenutelné. Ty krátké, šťastné chvíle budou vždy zůstávat v nás...

Novinka

První dotek

První dotekZnáte to napětí, tu nervozitu před první dotekem?
Mé podání prvního doteku dvou zamilovaných ve dvě stě slovech.
Příjemné čtení, které Vám snad úsměv na tváři vykouzlí, přeje Candice.

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!