OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Stvořitel - 5. kapitola

Stvořitel - 5. kapitolaVize budoucnosti...

 

Stvořitel - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stvořitel - 4. kapitolaMagie útočí...

 

Stvořitel - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stvořitel - 3. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce listopadu/novembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Síla ohně...

 

Stvořitel - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stvořitel - 2. kapitolaRhynan přichází...

Dokončeno

Stvořitel - 1. kapitola

Stvořitel - 1. kapitolaLayen byla vesmírem předurčena k tomu, aby se stala družkou Stvořitele, jediného opravdového otce temnoty... Byla vybrána, aby zkrotila peklo a nechala Stíny zpívat melodii útěchy... Takový osud však není ochotna přijmout... A tak začíná válka lidství proti démonům... Válka světla a temnoty... Válka jediné ženy proti nejmocnějšímu muži všech světů...

 

Lovkyně - 15. kapitola

Lovkyně - 15. kapitolaKonec dobrý, všechno dobré...

 

Lovkyně - 14. kapitola

Lovkyně - 14. kapitolaOhně pekelné...

 

Lovkyně - 13. kapitola

Lovkyně - 13. kapitolaSny se plní...

 

Lovkyně - 12. kapitola

Lovkyně - 12. kapitolaVšechno do sebe zapadá...

 

Lovkyně - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Lovkyně - 11. kapitolaZlo znovu udeří...

 

Lovkyně - 10. kapitola

Lovkyně - 10. kapitolaČí budoucnost se změní...?

 

Lovkyně - 9. kapitola

Lovkyně - 9. kapitolaObjasní se záhada nastolená v předešlé kapitole...

 

Lovkyně - 8. kapitola

Lovkyně - 8. kapitolaZkouška vlastních schopností a pekelné síly v patách... Tomu všemu musí naše hrdinka čelit a taky... No však uvidíte.

 

Lovkyně - 7. kapitola

Lovkyně - 7. kapitolaVrací se nám jedna stará, známá postava... Kdo to bude a proč se objeví?

 

Lovkyně - 6. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Lovkyně - 6. kapitolaRhage Taru postaví před jediné možné řešení, jak se dostat z pekla, do kterého byli uvrženi... A ironií osudu tím Taře připraví další kruh očistce.

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!