OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Cože?! - Kapitola 16.

Cože?! - Kapitola 16.A jede se na akci! Bohužel bez Vendy... Proto se rozhodne prošmejdit barák a najde něco, co jí skoro vyrazí dech.

 

Cože?! - Kapitola 15.

Cože?! - Kapitola 15.Domluvit se na tom, co dál, dá občas pěkně zabrat... Obzvláště, když je v týmu pár nerváků.

 

Cože?! - Kapitola 14.

Cože?! - Kapitola 14.Nikde už není bezpečno, a proto se Bucky rozhodne s Vendy utéci. Povede se jim to?

 

Cože?! - Kapitola 13.

Cože?! - Kapitola 13.Něco je špatně. Hodně špatně... To ale budou muset zjistit naši hrdinové

 

Rubínová lampa 15. kapitola

Rubínová lampa 15. kapitolaProbuzení po akci není vždy příjemné, hlavně když vám šlo o život, což by Rose mohla vyprávět. Dnes se ale podívá někam, kde by vůbec neměla být, aneb prohlídka Jafarovy ložnice.

 

Cože?! - Kapitola 12.

Cože?! - Kapitola 12.Vendy se stýská po domově, a tak se rozhodne napsat dopis...

 

Cože?! - Kapitola 11.

Cože?! - Kapitola 11.Vendy mírně rozvíjí své schopnosti... Jakpak jí to asi půjde? Jedna z těch oddechových kapitol :)

Novinka

Miss Dangerous/Mr. Incredible - 1. kapitola

Miss Dangerous/Mr. Incredible - 1. kapitolaŽijeme ve světě, kdy strašidla pod dětskou postelí jsou sotva hloupou smyšlenkou. Zatahují se nad námi černá mračna a blíží se konec. Nikdy se nechtěla vydat ve stopách rodičů, ale co jí zbývá? Nad osudem nemůžeš vyhrát a co se má stát, stane se. Povídka navazuje na konec třetí série seriálu Supernatural.

 

Rubínová lampa 14. kapitola

Rubínová lampa 14. kapitolaTak konečně vrchol odvahy. Čeká nás jeskyně a její zázraky. Jak to dopadne? Získají Rose s Aladdinem kartu, nebo ne?

 

Cože?! - Kapitola 10.

Cože?! - Kapitola 10.Rána jsou těžká... Obzvláště, když vás prudí jeden nejmenovaný rychloběžec.

 

Rubínová lampa 13. kapitola

Rubínová lampa 13. kapitolaTak, a je to tu, kapitola s názvem polibek! Kdo koho políbí se nechte překvapit :-)

 

Cože?! - Kapitola 9.

Cože?! - Kapitola 9.Náš děj se posunul o měsíc a nastává filozofická hodinka opilců. Co by se mohlo stát?

 

Cože?! - Kapitola 8.

Cože?! - Kapitola 8.V SHIELDu je mrtvo, ale ne doslova. Co Vendy zjistí o svém příletu?

 

Rubínová lampa 12. kapitola

Rubínová lampa 12. kapitolaDostane se Aladdin z vězení? Jaké mučení Jafar podnikne a dostane se Rose se zlodějem v pořádku do bezpečí?

 

Cože?! - Kapitola 7.

Cože?! - Kapitola 7.A jedeme do SHIELDu! Ta 'modrá věc' ale Vendy změnila... Co díky ní získala?

« Předchozí  1 ... 12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!