OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Klenot rodu Blacků - 13. kapitola - Smrtelný zásah

Klenot rodu Blacků - 13. kapitola - Smrtelný zásahPo událostech na Mistrovství to nikdo neměl lehké...

 

Pravá ruka skazy - 5. kapitola

Pravá ruka skazy - 5. kapitolaSesterská hádka.

 

Na věčnost - 7. kapitola: Severus

Na věčnost - 7. kapitola: SeverusS Remusem Theu pojí rodící se přátelství, ale Severusovi nemůže přijít na jméno. Vidí v něm nepřítele, ale on ostatně v ní také. Není hloupý a umí si spojit fakta...

 

Odstřelovač - Epilog

Odstřelovač - EpilogBudoucnost je vždy nejistá... je možné ji zvládnout?

 

Odstřelovač - 71. kapitola

Odstřelovač - 71. kapitolaV čele jede temný pán, v sedle kostlivýho hřebce. Nad ním krouží hejno vran, signum pekla září v lebce. Hvězdný prach má na botách, kape žíravina z tlamy. Je to král, má jméno Strach, shání půdu pro své chrámy. Z lůna černočerných lesů v čele svých armád jede stín, za ním chvátá smečka běsů, všichni žhaví na pokyn. Jede král se jménem Strach, podél cest se každý klaní, zvony bijí na poplach, každý čeká na svítání. Slunce spolkne had a s ním vše, co jsi míval rád. Vlajky kostliví budou na všech věžích vlát. Dnes vám s těžkým srdcem přináším poslední kapitolu. Tahle povídka mne i vás provázela půl roku a doufám, že ve vás zanechala pouze pozitivní dojmy. A když ne? Svět se nezboří. Hlavně, jestli jste se dobře bavili. Ale nezoufejte, ještě bude následovat epilog :)

 

Klenot rodu Blacků - 12. kapitola - Mistrovství světa ve famfrpálu

Klenot rodu Blacků - 12. kapitola - Mistrovství světa ve famfrpáluMistrovství je tady!

 

Na věčnost - 6. kapitola: Remus

Na věčnost - 6. kapitola: RemusDomluvená odpolední procházka s Remusem aneb hon na myši.

 

Pravá ruka skazy - 4. kapitola

Pravá ruka skazy - 4. kapitolaVšetko má svoju cenu. Ale čo ak je cena už dávno splatená? Aký je vlastne zmysel Nerininho poslania?

 

Odstřelovač - 69. kapitola

Odstřelovač - 69. kapitolaKrev je rodina, rodina je občas boj. A co teprv, když se smísí krev s rodinou a bojem dohromady?

 

Klenot rodu Blacků - 11. kapitola - Jako doma

Klenot rodu Blacků - 11. kapitola - Jako domaJak se Harrymu žije u Isabelly?

 

Odstřelovač - 68. kapitola

Odstřelovač - 68. kapitolaJak zachránit Vyvoleného a nezbláznit se.

 

Pravá ruka skazy - 3. kapitola

Pravá ruka skazy - 3. kapitolaNerin prichádza do obchodu, kde je aj hviezdna trojica. Bude začiatok misie ťažký ako si myslela? Alebo naopak?

 

Odstřelovač - 67. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 67. kapitolaJe to blízko, to, co hledám celý dny. Je to blízko, nejsou to jen hloupý sny. Je to blízko, hledám něco, abych byl jen svůj. (Je to blízko - Michal David)

 

Klenot rodu Blacků - 10. kapitola - Malá prázdninová záchrana

Klenot rodu Blacků - 10. kapitola - Malá prázdninová záchranaPrázdniny začaly, jak si vedou naši hlavní hrdinové?

 

Odstřelovač - 66. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Odstřelovač - 66. kapitolaJe libo nový Štědrý den, hraběcí milosti?

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!