OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Na konci duhy - 23. kapitola

Na konci duhy - 23. kapitolaKalná rána jsou někdy opravdu těžká, a to nemusí v noci padnout ani kapka alkoholu.

 

Až do úplného konce - 2. kapitola

Až do úplného konce - 2. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce listopadu/novembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Znovushledání se Siriusem, Bradavice a zařazování. Příjemné čtení přeje FNikol.

 

Na konci duhy - 22. kapitola

Na konci duhy - 22. kapitolaJak dopadne dialog mezi Severusem a Elektrou, a přijme Constance novou pracovní nabídku?

 

Až do úplného konce - 1. kapitola

Až do úplného konce - 1. kapitolaJe první zářijový den roku 1971 a Hope spolu se stovkami dalších studentů odjíždí do Bradavické školy čar a kouzel. Příjemné čtení přeje FNikol.

Novinka

Až do úplného konce - Prolog

Až do úplného konce - PrologJsou dny, které si budete pamatovat navždy, jejichž datum se vám vpálí do mozku, přestože byste je nejraději vymazali z kalendáře. Pro Hope le Fayovou, čarodějku z prastarého rodu le Fayů, je tímto dnem 8. ledna 1968, kdy k ní domů přišla Walburga Blacková a vyvraždila celou její rodinu. Dívka se tak nejen stala sirotkem, ale zároveň i jedinou žijící pokrevní příbuznou slavné černokněžnice Morgany, nepřítelkyně velkého Merlina. Pak tu jsou dny, u kterých si můžete být jistí, že budou novým začátkem, novou nadějí. 1. srpna 1971 byl den, který představoval nejen Hopin nový začátek, ale i dalších stovek studentů, mezi které patřili také Poberti - tehdy známí jen jako Remus, Peter, Sirius a James.

 

Na konci duhy - 21. kapitola

Na konci duhy - 21. kapitolaStare into the night Power beyond containing Are you going to remain a slave For the rest of your life? Give in to the night (Zahleďte se do noci, síla, která se nedá ovládnout, zůstaneš otrokem po zbytek svého života? Podvol se noci.)

 

Na konci duhy - 20. kapitola

Na konci duhy - 20. kapitolaI'm right here when he calls me, I'm right here when he needs me, I'm the one he screams for day and night And always make things alright... maybe (Jsem tady, když mě zavolá, jsem tady, když mě potřebuje, jsem ten, který křičí ve dne v noci a vždy dělá ty věci správně... možná)

 

Na konci duhy - 19. kapitola

Na konci duhy - 19. kapitolaKrajkové ráno na záclonách jen rána stín stále sílí zapomeň, jaký jsi včera byl lásku jen hrál a já hrála s ním v očích mám déšť, tak se bráním už nespíš a já se bojím říct neodcházej, prosím, neodcházej.

 

Na konci duhy - 18. kapitola

Na konci duhy - 18. kapitolaJust one night all we got...

 

Na konci duhy - 17. kapitola

Na konci duhy - 17. kapitolaAre you lonesome tonight, do you miss me tonight? Are you sorry we drifted apart? Is your heart filled with pain, shall I come back again? Tell me dear, are you lonesome tonight? (Jsi osamělá dnes v noci? Stýská se Ti po mně dnes v noci? Je Ti líto, že jsme se rozešli? Je Tvé srdce naplněno bolestí? Mám znovu přijít zpět? Řekni mi, drahá, jsi osamělá dnes v noci?)

 

Na věčnost - 13. kapitola: Rozloučení

Na věčnost - 13. kapitola: RozloučeníThea se rozhodla čelit svému osudu. Možná trochu po svém, možná by to šlo i udělat lépe. Ale nakonec, pokud to přinese klid její duši?

 

Na konci duhy - 16. kapitola

Na konci duhy - 16. kapitolaHelp I need somebody help not just anybody help you know I need someone help! (Pomoc, někoho potřebuji, pomoc, ne jen tak někoho, pomoc, víš, že někoho potřebuji, pomoc!)

 

Na konci duhy - 15. kapitola

Na konci duhy - 15. kapitolaLoučení, loučení. Ach, to je těžká věc. Když se musí rozloučiti, když se musí rozloučiti s panenkou mládenec. Až já půjdu lesem, budu plakat hlasem. Dám si klobouček na stranu, na panenku zapomenu a budu zas vesel.

 

Amiserat proelio - 10. kapitola (Dramione)

Amiserat proelio - 10. kapitola (Dramione)Chceš mě, chci tě. Před velkými rozhodnutími je vždy potřeba pročistit vzduch. Někdy obrazně, ale někdy i doslova.

 

Amiserat proelio - 9. kapitola (Dramione)

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Amiserat proelio - 9. kapitola (Dramione)Dny jsou peklo, ale noci očistec. Tentokrát trochu oddechovka s našimi hlavními hrdiny. Vlastně kapitola, kde nedojde k žádnému závratnému zvratu, ale přesto se toho děje až moc. Vypráví pouze Hermiona.

« Předchozí  1 ... 11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!