OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Novinka

Amiserat proelio - 1. kapitola (Dramione)

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Amiserat proelio - 1. kapitola (Dramione)Ztratit rodinu někdy znamená najít sám sebe. Možná. Povídka respektuje děj příběhu JKR až do Prince dvojí krve (s jedinou úpravou - Sirius žije), poté se odklání. Válka pokračuje, hodně je ztraceno proto, aby mohlo být mnoho nalezeno. Přecházím z LoTRa na svou druhou srdeční záležitost, takže doufám, že někoho má práce zaujme. První kapitoly jsou trochu vleklé, ale potom to, doufám, bude stát za to. Přístupnost má význam až později, první kapitoly bez omezení.

 

Na konci duhy - 9. kapitola

Na konci duhy - 9. kapitolaAn old wizard went out one dark and windy day, in the forest he rested as he went along his way, when all at once a mighty herd of red eyed cows he saw, a-plowing through the ragged sky and up the cloudy draw... Jeden starý kouzelník odešel jednoho temného a větrného dne, odpočinul si v lese na jeho dlouhé cestě, když najednou se mu zjevilo celé stádo rudookých krav, pobíhající roztrhanou oblohou nahoře v mracích...

 

Klenot rodu Blacků - 17. kapitola - K čertu se vším

Klenot rodu Blacků - 17. kapitola - K čertu se všímJak tedy dopadlo ono přemilé rodinné setkání?

 

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 7. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 7. kapitolaPorpentina si uvědomuje, že hrozba Temného pána není jen záležitostí britského kouzelnického světa. Vyhledá pomoc Řádu? A jak to vypadá mezí ní a Newtonem?

 

Na konci duhy - 8. kapitola

Na konci duhy - 8. kapitolaNikdo si nemůže být jistý, že když je zle, nemůže být ještě hůř... zvláště bývalý Smrtijed.

 

Klenot rodu Blacků - 16. kapitola - Prokletá rodina, prokletý cejch

Klenot rodu Blacků - 16. kapitola - Prokletá rodina, prokletý cejchPrázdniny začaly, Harry byl již bezpečně přepraven na hlavní štáb. Které stíny minulosti pronásledují Petera?

 

Na věčnost - 11. kapitola: Soud

Na věčnost - 11. kapitola: SoudThea, obviněná pro jednou z něčeho, co nespáchala, čeká, co bude dál. Vydají ji profesoři k řádnému soudu za prokletí studentky?

 

Na konci duhy - 7. kapitola

Na konci duhy - 7. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce července/júla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Yesterday, all my troubles seemed so far away, Now it looks as thought they're here to stay, Oh I believe in yesterday.

 

Na věčnost - 10. kapitola: Prokletí

Na věčnost - 10. kapitola: Prokletí

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce července/júla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Thea sbírá odvahu, aby konečně řekla pravdu, jenže nakonec se bude muset potýkat s horší situací.

 

Na konci duhy - 6. kapitola

Na konci duhy - 6. kapitolaJak bude vypadat soužití tří rozdílných osob v jedné dřevěné chatě? Dalo by se říct, že zajímavě.

 

Na konci duhy - 5. kapitola

Na konci duhy - 5. kapitolaMůže být ještě něco horšího, než sdílet jeden dům s protivnou osobou? Ano! Sdílet ho se dvěma...

 

Na věčnost - 9. kapitola: Nový rok

Na věčnost - 9. kapitola: Nový rokTheodora nepřímo prozrazuje své tíživé tajemství a s Remusem, který je jejímu srdci stále blíž, se chystá oslavit příchod nového roku. Přeji hezké počtení!

 

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 6. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 6. kapitolaJak dopadne schůzka s Tinou?

 

Na konci duhy - 4. kapitola

Na konci duhy - 4. kapitolaPřátele si drž u těla, nepřátele ještě blíž.

 

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 5. kapitola

Kufr plný záhad (Newt Scamander FF) - 5. kapitolaNewt začíná vzpomínat. Netuší však, že vzpomínky nebudou to jediné, co ho pronásleduje...

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!