OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Odstřelovač - 60. kapitola

Odstřelovač - 60. kapitolaKdyž se z ženy stane bez jejího vědomí G. I. Jane.

Novinka

Klenot rodu Blacků - Prolog + 1. kapitola - Mladá bystrozorka

Klenot rodu Blacků - Prolog + 1. kapitola - Mladá bystrozorkaCo když Sirius Black neměl pouze bratra, ale i sestru. Jaký povede život? Dokáže se vypořádat s prokletím jména Black?

 

Odstřelovač - 59. kapitola

Odstřelovač - 59. kapitolaJeden prsten vládne ženám, jeden jim všem káže, jeden všechny vyzkouší, do manželství sváže.

 

Odstřelovač - 58. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 58. kapitolaKaždého někdy čeká křest ohněm...

 

Odstřelovač - 57. kapitola

Odstřelovač - 57. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce dubna/apríla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Každý má svá tajemství...

 

HP: New Generation - Kapitola 8

HP: New Generation - Kapitola 8Potter a ešte raz Potter.

 

Odstřelovač - 56. kapitola

Odstřelovač - 56. kapitolaMirror, mirror on the wall...

 

Odstřelovač - 55. kapitola

Odstřelovač - 55. kapitolaBratrské rozjímání při skleničce brandy občas nabírá zajímavé směry. Zvlášť, když se dozvíte nečekané informace.

 

Odstřelovač - 54. kapitola

Odstřelovač - 54. kapitolaPropojování krbů je náročná záležitost, zvlášť když se člověk setkává s rodinnými příslušníky a dozvídá se kruté pravdy.

 

Odstřelovač - 53. kapitola

Odstřelovač - 53. kapitolaJak se stát matkou a nezbláznit se z otce...?

 

HP: New Generation - Kapitola 7

HP: New Generation - Kapitola 7Nepochopené tvory

 

Odstřelovač - 52. kapitola

Odstřelovač - 52. kapitolaTakové to příjemné domácí grilování...

 

Odstřelovač - 51. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 51. kapitolaZnám křišťálovou studánku, kde nejhlubší je les, tam roste tmavé kapradí a vůkol rudý vřes... (Lesní studánka - Josef Václav Sládek)

 

Odstřelovač - 50. kapitola

Odstřelovač - 50. kapitolaJak naučit ženy střílet? Nejlépe okamžitě...

 

Odstřelovač - 49. kapitola

Odstřelovač - 49. kapitolaI´ll be back!

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!