OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Thalia Shepard - kapitola 15 - (Ne)milé prekvapenie

Thalia Shepard - kapitola 15 - (Ne)milé prekvapenieVeľká sieň a návšteva riaditeľne.

 

Death potion 24. kapitola

Death potion 24. kapitolaNyní se dozvídáme, že se chystá chytrý plán, co chytrý, geniální, ale nebude to mít přeci jen nějaké mouchy? Celou situaci ještě ztíží lákavá výzva.

 

Thalia Shepard - kapitola 14 - Stretnutie chlpatých

Thalia Shepard - kapitola 14 - Stretnutie chlpatýchTajomstvo, chlpy a cena za najväčší bodrel na izbe v Rokrotských dejinách.

 

Stín pochybností 15. kapitola

Stín pochybností 15. kapitolaPo dlouhé době přidávám další kapitolu. Omlouvám se, že to je až teď, ale neměla jsem vůbec čas. Moje maturita se blíží. :) Sirius je na misi za viteály a pomalu je ničí. Znovu se střetává s Bellatrix. Jak to jen dopadne tentokrát? Hezké čtení přeje PetraCullen. :)

 

Thalia Shepard - kapitola 13 - Hodina elixírov

Thalia Shepard - kapitola 13 - Hodina elixírovMalfoy a (ne)malé prekvapenie.

 

Thalia Shepard - kapitola 12 - List

Thalia Shepard - kapitola 12 - ListCucfleky a temná predzvesť.

 

Thalia Shepard - kapitola 11 - Sexuálna prax

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Thalia Shepard - kapitola 11 - Sexuálna praxMalfoyova pomsta.

 

Death potion 23. kapitola

Death potion 23. kapitolaTaková malá zajímavá kapitolka ze života Luciuse Malfoye. K sobě rovným možná pociťuje cosi jako respekt či úctu, ale pro mudly má schované něco zcela jiného:-)

 

Thalia Shepard - kapitola 10 - Bolí to?

Thalia Shepard - kapitola 10 - Bolí to?Izba, raňajky a nečakané stretnutie.Odplata?

 

Thalia Shepard - kapitola 9 - Posledný rok začína!

Thalia Shepard - kapitola 9 - Posledný rok začína!Stanica, vlak, Veľká sieň a fľaša Ohnivej whisky.

 

Death potion 22. kapitola

Death potion 22. kapitolaPředvolání vězňů před samotného Pána zla není nijak lehké, zná tolik způsobů jak se vypořádat s nepřáteli, až mrazí v zádech. Jaký čeká Lily osud? Pomůže jí někdo? Co když záchrana nevyjde?

 

Death potion 21. kapitola

Death potion 21. kapitolaDnes se dozvíme, co se stane s našimi přáteli a že oslava opravdu nedopadla dobře, jak se očekávalo. Jaké budou následky? Jaké oběti? Co bude muset Snape udělat? Zde se přesvědčíme, jak je Severusova přítomnost v Bradavicích coby špeha důležitá.

 

Thalia Shepard - kapitola 8 - Zlom

Thalia Shepard - kapitola 8 - ZlomVianoce prebrali nadvládu nad Rokfortom a Záškolákom sa otvára cesta pre ich „najnovší prieskum“. To, Evansová, stret a návšteva Nemocničného krídla a kto vie? Možno aj siedmi ročník a červená lokomotíva?

 

Death potion 20. kapitola

Death potion 20. kapitolaJakou katastrofou dopadne Brumbálova oslava narozenin, to se nechte překvapit.

 

Death potion 19. kapitola

Death potion 19. kapitolaJak to dopadne, když se Severus prořekne, co neměl v plánu a co mu našeptává jeho zvrhlý vnitřní hlas? Dnes profesor lektvarů dospěje k jasné odpovědi.

« Předchozí  1 ... 36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!