OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Každý má "tu svou"

Drabble inspirující se písní Real love v podání Reginy Spector. Ostatně JE to drabble o písni Real love.

Novinka

Padesát odstínů šedi

Padesát odstínů šediPadesát odstínů šedi ve sto slovech tak, jak je znáte. Nebo ne?

Příjemné čtení, Candice.

Novinka

Without fear

Double drabble o muži, co své pravé já skrývá za maskou, a dívce, co ho miluje více, než dokáže slovy vyjádřit.

 

Kompotová Efý

Kompotová EfýKdyž jsem snášela zavařené broskve do sklepa, napadli mě tihle dva.

Novinka

Survivors

SurvivorsPrežili a na tom jedinom záležalo.

Novinka

Všetky jej sny

Všetky jej snyZmeny a šťastie.

Novinka

Snová hvězda

Snová hvězdaKdyž je vaše jediná naděje zcela nedosažitelná...

Novinka

„Nevinnost

„NevinnostDrabble inspirovaný několika knížkami o hrozném dětství, které některé děti mají.

Novinka

Krátká známost

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Krátká známost Obchodní dům a vzpomínka na muže, na krátkou známost.

Novinka

Obyčejná neobyčejná

Obyčejná neobyčejnáNičím nevyniká, je obyčejná. A přesto zvláštní...

Novinka

Prostor mezi mou myslí a srdcem

Prostor mezi mou myslí a srdcemKdyž vás zasáhne neutěšená bolest a otevřou se nezahojené rány, je to proto, abyste se jim postavili čelem.

Novinka

Čierna Luna

Čierna LunaSmútok zahaľuje dušu a hriech pošpinil srdce. Z mučivej prázdnoty sa môže dostať jedine vtedy, keď mesiac presvieti objatie oblohy a ukáže nám svoju pravú tvár.

Novinka

Experiment - Šťastný koniec

Experiment - Šťastný koniec Drabble (200 slov) o šťastnom konci Tobiasa a Tris. Veronica to neukončila správne a preto som sa o to pokúsila ja.

Novinka

Kuba

KubaTak měl můj kamarád zase pravdu. Nakonec jsme se dali dohromady.

Novinka

Obrovské zklamání

Obrovské zklamáníRodinné zklamání je nejbolestnější...

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!