OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble



Novinka

Smutek

SmutekSmutek v každém z nás.

Novinka

Tvoje oči

Tvoje očiCo poví tvé oči?

Novinka

Hrob pro mou lásku

Hrob pro mou láskuVšichni si romantiku představujeme poněkud odlišně.

Novinka

Čáry

ČáryDouble drabble o bolesti, slzách a těžkých chvílích. Každý se s nimi vyrovnává jinak.

Novinka

Šmouha na zdi

Šmouha na zdiDrabble o lidech, kteří se navzájem potřebují.

Novinka

Sedm smrtelných hříchů - 2. Chamtivost

Sedm smrtelných hříchů - 2. ChamtivostDruhý drabble ze série Sedm smrtelných hříchů. Druhým hříchem je chamtivost, neboli lakota, a to, jak ovlivňuje lidi.

Novinka

Nálezy

Když přestanete věřit v lidskost... Žádný život není postradatelný, ani ten zvířecí.

Novinka

Sex

Nedoporučujeme číst do 15 let.

SexProstě sex.

Novinka

Sedm smrtelných hříchů - 1. Pýcha

Sedm smrtelných hříchů - 1. PýchaRozhodla jsem se napsat sedm drabble o sedmi smrtelných hříších. Každý jednotlivý drabble bude o jednom konkrétním hříchu. Budu ráda, když zanecháte nějaké komentáře, jak se vám dílo líbilo.
Pýcha.

Novinka

Navždy v mém srdci

Navždy v mém srdciKdyž člověk miluje, není co řešit. Drabble 200 slov.

Novinka

Už nevolej

Už nevolej Srdce bolí, puká, pláče, když nás láska už nechce - a když jediný, kdo ještě miluje, jste vy

Novinka

Pondělní rána

Pondělní ránaTak trochu složitější poetická úvaha, možná tak trochu báseň o ne moc oblíbených pondělních ránech...

Novinka

Silent tragedy

Silent tragedyNepochopitelná rychlost, jakou dokáže zmizet cit tak silný, jako je láska. Double drabble.

Novinka

Noční cesta

Double drabble (200 slov) o jedné obyčejné cestě k domovu. Příjemné čtení, Cath.

Novinka

Pravá tvář

Pravá tvářKdyž člověk skrývá sám sebe před světem...

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 65   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!