OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Je to ten cit? - 4. Hlídání

Je to ten cit? - 4. HlídáníStefan má hlídku. A Damon? Ten se stará o blaho Eleny v jejich domě. Ale nestará se až moc?

 

Polibek nepříteli

Polibek nepříteli Dnes Vánoce zavítají do Bradavic,
kde v přítmí, jen za záře svic,
vám pokouším se příběh psát,
krásné sny si nechte zdát.

V hlavních rolích se představí Hermiona Grangerová a Draco Malfoy.
Varování: Tato povídka je okořeněna silnou dávkou romantiky a špetkou humoru.

 

Je to ten cit? - 3. Je zpět

Je to ten cit? - 3. Je zpětStefan si neodpustí raní návštěvu Eleny. Ale Damon jim chvilku ve dvou zničí. Telefonatem. Jenže to nedělá kvůli žádné prkotině. Všechny stopy mluví za své. Vrátila se.

 

Elena and Vampires 4. kapitola

Elena and Vampires 4. kapitolaStefan na parkovišti vyhrožuje Eleně a dokonce ji dá vybrat místo, kde chce zemřít. Ale Elena se jen tak nedá.

 

Je to ten cit? - 2. Málem

Je to ten cit? - 2. MálemDamon dostal jeden den 'volna' mezi nočními hlídkami Mystic Falls a hlavně Eleny. Ale pár chvil z volného večera přeci jen ztráví ve společnosti Eleny. ;)

 

Je to ten cit? - 1. Nejistota

Je to ten cit? - 1. NejistotaElena si nikdy nebyla nejista v ohledech svých citů k Stefanovi. Ale co když si uvědomí, že i to, co cití k Damonovi není jen tak nějaký cit. Pro koho se rozhodne? A jak o toho všeho zapadá Katharine?

 

Život je jen jeden - 1. Naposledy

Život je jen jeden - 1. NaposledyPovídka volně navazující na film Nezapomeň na mě. Taylor Hawkins je jednadvacetiletá dívka. Ještě před narozením jí umřel otec a ona je odmala i se svým dvojčetem Tylerem vychovávána svou matkou Ally a adoptivním otcem Aidenem. Žije normální život, tedy až na vyhrabávání Tylera z průšvihů a bojováním s vlastními problémy. Jak se její život bude vyvíjet, si můžete přečíst v této povídce. Jen něco předem prozradím. Nebude to romantická povídka o tom, jak se zamiluje a navždy s někým zůstane.

 

Elena and Vampires 3. kapitola

Elena and Vampires 3. kapitolaDalší kapitola je tu! Elena má podezření, že Stefan je upír a její podezření se později také potvrdí. Stefan na ní čeká na parkovišti a Elena se bojí, že ji zabije, Stefan však udělá něco nečekaného.

 

Elena and Vampires 2 . kapitola

Elena and Vampires 2 . kapitola Druhá kapitolka. Elena poznává Stefana.

 

Elena and Vampires 1. kapitola

Elena and Vampires 1. kapitola Dostala nápad na novou povídku. Tentokrát na téma Vampire diaries. Líbí?

« Předchozí  1 ... 156  157  158  159  160  161  162  163



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!