OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Dvojitá zrada - 1. kapitola

Dvojitá zrada - 1. kapitolaSmrt. Ta jediná může zmařit náš úkol, chránit vejce před Královstvím. Nevěděla jsem, kam se mám vydat, ani co mám dělat, ale věděla jsem, že se protivníkům budu muset postavit. Dřv nebo později.
Faillë

 

Battlefield - 3. kapitola

Battlefield - 3. kapitolaOn ji snad sleduje. Jak jinak si vysvětlit to, že ho potká i chvíli po svém lovu. Nevysvětlila mu vše snad už minule?

 

Sny ako spomienky - 5

Sny ako spomienky - 5Ahoj. Mrzí ma, že som tak dlho nedala o sebe vedieť, ale čas bol ku mne veľmi neúprosný a nevedela som čo skôr. Užite si pokračovanie a vedzte, že tentokrát bude pokračovanie skôr. A skutočne vám ďakujem za komentáre. :) Veľmi ma vždy potešia. :) S pozdravom, vaša Elanor.

 

Návrat domů - Epilog

Návrat domů - EpilogHappy end je tady! Tak jak jsem slíbila! Ani to vlastně jinak dopadnou nemohlo, jaksi bych Sad end napsat ani nedokázala, ne tady a ne teď. :) Takže, co se děje se Severusem? A jaké tajemství skrývá Harry? A co malý Sev?

 

Potomok Dračích jazdcov II. - 3. kapitola

Potomok Dračích jazdcov II. - 3. kapitolaNathalie bola donútená zabudnúť na svoj starý život a teraz bojuje po boku nepriateľa... no niečo sa zvrtne a zmení priebeh bitky... čo to bude? To sa dozviete čoskoro :))
P.s.: odstavce písané iným písmom sú z pohľadu rozprávača - pre lepšiu orientáciu

 

Never say never 8. kapitola

Never say never 8. kapitolaVánoční večírek. Elizabeth se baví, Damon pátrá...

 

Návrat domů 11. kapitola

Návrat domů 11. kapitolaPoslední kapitola tohohle příběhu, už nás čeká jen epilog...

 

Potomok Dračích jazdcov II. - 2. kapitola

Potomok Dračích jazdcov II. - 2. kapitolaNathalie proti svojej vôli zložila prísahu kráľovi a teraz mu musí slúžiť, no nie vždy robí len to, čo by mala...

 

Battlefield - 2. kapitola

Battlefield - 2. kapitolaCesta zpět se neobešla bez menších komplikací, ale Mera je vychytralá. A navíc, přece si nenechá ujít přivítání nového člena její malé rodinky.

 

Battlefield - 1. kapitola

Battlefield - 1. kapitolaMera je už tři století společnicí Klause. Vyhovuje jí to a nemíní na tom nic měnit. Jenže v Mystic Falls ji vymění za Stefana, který s ním musí být, kvůli svému dluhu. (Klausova krev na vyléčení Damona) Meře se to ovšem nelíbí a tak se spojí s Damonem a Elenou. Jenže vše není tak snadné, jak se na první pohled zdá. Jak se říká, cesty osudu jsou klikaté.

 

Never say never 7. kapitola

Never say never 7. kapitolaPlánování Vánočního večírku, krásný večer s přáteli, nebo nepřáteli?

 

Dvojitá zrada - prolog

Dvojitá zrada - prologNavrhla jsem vám rozpracování stejnojmenné jednorázové povídky na kapitolovou a vy přijali.
Děj v prologu se odehrává asi dva až tři dny po ději v jednorázové Dvojité zradě. Žádné převraty zatím nečekejte, ale postupem času se to rozjede.
Smrt. Ta jediná může zmařit náš úkol, chránit vejce před Královstvím. Nevěděla jsem, kam se mám vydat, ani co mám dělat, ale věděla jsem, že se protivníkům budu muset postavit. Dřv nebo později.
Příjemné počtení vám přeje Faillë a její snová múza.
P.S.: Text napsaný kurzívou je úryvek jedné z písniček od Nightwish. Občas se něco z jejich písniček (text) objeví i v příštích kapitolách.

 

Je to ten cit? - 6. Návštěva

Je to ten cit? - 6. NávštěvaTak dne se tu objeví ta slibovaná ‚nová‘ postava. A v příštím díle? Se objeví další.

 

Potomok Dračích jazdcov II. - 1. kapitola

Potomok Dračích jazdcov II. - 1. kapitolaNaposledy sa Nathalie dostala do zajatia v Uru'baene...ako to bude pokračovať?

 

Never say never 6. kapitola

Never say never 6. kapitolaElizabeth čeká odpolední schůzka s Katherine...

« Předchozí  1 ... 152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!