OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Rubínová lampa 11. kapitola

Rubínová lampa 11. kapitolaRose a její záhadná nemoc ustupuje. Dnes nás čeká setkání v kuchyni a naše hrdinka se přimotá i ke kouzlu, jak najít člověka s čistým srdcem, hádejte kdo to bude?

 

Cože?! - Kapitola 6.

Cože?! - Kapitola 6.Vendy napadne zvláštní nemoc... Ale je to vůbec nemoc? Co způsobí? (A/N: kurzíva znamená sen)

 

Cože?! - Kapitola 5.

Cože?! - Kapitola 5.Všichni zbožňují nakupování! Tedy až na Vendy... Ale proč ne, když s ní pošlou jednoho kovorukého blázna?

 

Cože?! - Kapitola 4.

Cože?! - Kapitola 4.Střetnutí s naštvaným Starkem není zrovna nejpříjemnější věc... Jak se s tím Vendy popere?

 

Cože?! - Kapitola 3.

Cože?! - Kapitola 3.Seznámení s Natashou a Starkem, co jiného by si Vendy mohla přát? Pokoj snů, Jarvis, technologie, co by se mohlo pokazit?

 

Cože?! - Kapitola 2.

Cože?! - Kapitola 2.Vendy čeká nepříjemný zákrok. Jak se s ním popere?

Novinka

Cože?! - Kapitola 1.

Cože?! - Kapitola 1.Mladá slečna jménem Vendy se dostává nějakým nedopatřením do světa Avengers. Prostě ji tam buď někdo chtěl, nebo tam moc chtěla ona a chytila zlatou rybku. Kdo ví? Všechny její představy se bortí, stane se totiž něco, co mírně zkomplikuje její návrat zpět. Jak všechno dopadne?

 

Lovkyně - 4. kapitola

Lovkyně - 4. kapitolaRhage se pokusí ukončit trápení, do kterého byl nedobrovolně uvržen. To ale nepočítal s tím, že Lovkyně životy nejen bere, ale i zachraňuje.

 

Rubínová lampa 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Rubínová lampa 10. kapitolaTak jak to chodí v nevěstinci, pro pány docela zajímavá zkušenost, ale pro ženy? Dále se podíváme, co je v tajemné truhle, kterou si Jafar vyžádal od mladého zloděje. Pozor, erotický obsah v této kapitole!

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 3/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 3/3Díly o politikaření a pletichaření ze strany vládních organizací, které dohlížejí nad programem StarGate jsem nikdy neměla ráda, ale podle mě byly nedílnou součástí děje, protože tak seriál získával na autentičnosti, takže i já vydávám jeden takový díl, kde se bude řešit Miina neobvyklá situace. Nikdo si nedokážeme představit, jak bychom zareagovali my, kdyby se vedle nás objevil někdo z budoucnosti a jak známe IOA, ta z toho chce vždy něco vytěžit, záleží ale na tom, jestli bude Mia spolupracovat.
Kapitola tentokrát nebude jen z pohledu Mii, obdobně jako kapitola 13., ale vystřídá se tu pár lidí, kterých se tahle situace velmi úzce dotýká..., od Atlantidy, přes základnu SGC až k mladšímu já Mii, které pocítí na vlastní kůži, jaké je to být v jednom čase dvakrát a nevědět o tom, ale zároveň je tu jeden nebo dva malé problémy, které celou situaci ještě zkomplikují.
Přesto na konci nastane velké odhalení, které ukáže přímější cestu ke zjištění, co je vlastně Mia zač a proč byla poslána právě na Atlantidu.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 2/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 2/3Díly o politikaření a pletichaření ze strany vládních organizací, které dohlížejí nad programem StarGate jsem nikdy neměla ráda, ale podle mě byly nedílnou součástí děje, protože tak seriál získával na autentičnosti, takže i já vydávám jeden takový díl, kde se bude řešit Miina neobvyklá situace. Nikdo si nedokážeme představit, jak bychom zareagovali my, kdyby se vedle nás objevil někdo z budoucnosti a jak známe IOA, ta z toho chce vždy něco vytěžit, záleží ale na tom, jestli bude Mia spolupracovat.
Kapitola tentokrát nebude jen z pohledu Mii, obdobně jako kapitola 13., ale vystřídá se tu pár lidí, kterých se tahle situace velmi úzce dotýká..., od Atlantidy, přes základnu SGC až k mladšímu já Mii, které pocítí na vlastní kůži, jaké je to být v jednom čase dvakrát a nevědět o tom, ale zároveň je tu jeden nebo dva malé problémy, které celou situaci ještě zkomplikují.
Přesto na konci nastane velké odhalení, které ukáže přímější cestu ke zjištění, co je vlastně Mia zač a proč byla poslána právě na Atlantidu.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 1/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 1/3Díly o politikaření a pletichaření ze strany vládních organizací, které dohlížejí nad programem StarGate jsem nikdy neměla ráda, ale podle mě byly nedílnou součástí děje, protože tak seriál získával na autentičnosti, takže i já vydávám jeden takový díl, kde se bude řešit Miina neobvyklá situace. Nikdo si nedokážeme představit, jak bychom zareagovali my, kdyby se vedle nás objevil někdo z budoucnosti a jak známe IOA, ta z toho chce vždy něco vytěžit, záleží ale na tom, jestli bude Mia spolupracovat.
Kapitola tentokrát nebude jen z pohledu Mii, obdobně jako kapitola 13., ale vystřídá se tu pár lidí, kterých se tahle situace velmi úzce dotýká..., od Atlantidy, přes základnu SGC až k mladšímu já Mii, které pocítí na vlastní kůži, jaké je to být v jednom čase dvakrát a nevědět o tom, ale zároveň je tu jeden nebo dva malé problémy, které celou situaci ještě zkomplikují.
Přesto na konci nastane velké odhalení, které ukáže přímější cestu ke zjištění, co je vlastně Mia zač a proč byla poslána právě na Atlantidu.

 

Rubínová lampa 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rubínová lampa 9. kapitolaDnes máme karanténu a kdo vleze, nevyleze, aneb Rose a její šanghajská horečka.

 

Rubínová lampa 8. kapitola

Rubínová lampa 8. kapitolaTak, dnes nás čeká trochu dramatu. Jafar a Rose našli k sobě novou důvěru, no, pokud je to vlastně u někoho jako on možné, že?

 

Lovkyně - 3. kapitola

Lovkyně - 3. kapitolaLovkyně se dojde svému pokání. Co všechno bude muset obětovat za pár dní života, který propůjčila?

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!