OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Patch X

Patch XČtyři stěny a střecha

 

Princezna a žebračka III.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Princezna a žebračka III.Překvapivé ráno

 

Patch IX

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Patch IXDostat se do Terminu byla hračka, ale jak se dostat ven?

 

Princezna a žebračka II.

Princezna a žebračka II.Arvé na útěku

 

Patch VIII

Patch VIIITerminus...

Novinka

Princezna a žebračka I.

Princezna a žebračka I.Tak trochu ff na Prince a chuďase, ale v tomto příběhu nebude vystupovat Edward Tudor, ale Arvé Roznherta. Nenacházíme se v Anglii, ale v Kormanském království. A může za to závislost na Selekci.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 15. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 15. kapitola 2/2Mia bude postavena před nelehkou zkoušku. Dočasně nahradí v Sheppardově týmu Teylu, aby ji podplukovník měl neustále na očích. Mia si však není vědoma celého Sheppardova plánu, a všechno to bere jako trest, který má otestovat, jestli je schopná „tam venku“ přežít, díky čemuž jí začnou unikat ostatní události, které jsou možná ještě důležitější než Miina nenávist vůči Sheppardovi.

 

Patch VII

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Patch VIITrocha vzpomínání, nějaké to rybaření a hlavně radost z toho, že jsou zase spolu.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 15. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 15. kapitola 1/2Mia bude postavena před nelehkou zkoušku. Dočasně nahradí v Sheppardově týmu Teylu, aby ji podplukovník měl neustále na očích. Mia si však není vědoma celého Sheppardova plánu, a všechno to bere jako trest, který má otestovat, jestli je schopná „tam venku“ přežít, díky čemuž jí začnou unikat ostatní události, které jsou možná ještě důležitější než Miina nenávist vůči Sheppardovi.

 

Patch VI

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Patch VIČtveřice se musí vypořádat s nebezpečnou skupinou takzvaných "claimers". A bude to krvavá lázeň.

 

Patch V

Patch VJoan pokračuje v putování a hledání ostatních přeživších.

 

Nice dream - Kapitoly 4 - 8 a Vánoční bonus

Nice dream - Kapitoly 4 - 8 a Vánoční bonusVítejte zpět u Nice dream! Vydávám vám to takhle najednou, protože kapitoly jsou docela krátké. Co se stalo v minulosti? Proč se vlastně Vendy dala k filmu? A co za neplechu zase natropí set crew? To vše se dozvíte v těchto dílech. :)

 

Patch IV

Patch IVJoan si myslela, že ve vězení našla nový domov. Ale člověk míní a Guvernér mění.

 

The Dixon brothers: 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The Dixon brothers: 1. kapitolaV prologu zůstal Merle sám, když se po boji s mrtvými ztratil Daryl. Kde skončil? A na co tam narazí?

 

Patch III

Patch IIIJoan s Darylem se vrací zpět do věznice, ale situace se zkomplikuje.

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!