OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



Novinka

The Dixon brothers: Prolog

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The Dixon brothers: PrologFanfiction na seriál The Walking Dead, zaměřené na Daryla Dixona, jednoho z nejoblíbenějších charakterů seriálu, a jeho bratra Merlea.
Apokalypsa je na samém počátku. Chodci příbývají postupně a bratři se teprve učí, jak proti nim bojovat. Když jim zemře otec, musí se s přicházející hrozbou vypořádat sami...
V.
Na povídku dávám omezení od 15ti let kvůli slovní zásobě v přímých řečích postav.

 

Doll of Revenge (8. kapitola)

Doll of Revenge (8. kapitola)Cesta taxíkem je pro většinu lidí jednoduchou a bezpečnou záležitostí, které se věnují denně bez sebemenších problémů. Pro ty, kteří mají v patách zákeřnou voodoo kletbu, to ale neplatí, a Tom k takovým nebožákům bohužel patří...

 

Patch II

Patch IIJoan je přijata do skupiny přeživších ve věznici a vydává se na první výpravu pro zásoby.

Novinka

Patch I

Patch IPatch /nášivka/, pro někoho jen bezvýznamná ozdoba a pro jiného znak příslušnosti k určité skupině. FF na The Walking Dead. Děj je zasazen někam na začátek čtvrté sezóny, tak kdyby náhodou někdo neviděl, tak raději nečíst... může obsahovat spoiler :)

 

Doll of Revenge (7. kapitola)

Doll of Revenge (7. kapitola)Michelina pomsta začíná pozvolna nabírat na obrátkách a Tom i všichni lidé kolem něj se mají rozhodně na co těšit. V tom nejhorším slova smyslu, pochopitelně...

Novinka

Daughter of Death - 1. kapitola - Začiatok alebo koniec?

Daughter of Death - 1. kapitola - Začiatok alebo koniec?Ruby je dcérou boha smrti Thanathosa. Nemala ľahký život a znepríjemnil jej to aj fakt, že vždy vie, kto zomrie a aj ako. Preto celý svoj život žila po boku svojho otca a pomáhala mu v jeho práci, ale to skončilo, keď sa jej nepodarilo zachrániť niekoho kto nemal zomrieť. Mala na starosti ochranu detí bohov a keď jedného nezachránila, prišla o svoju nesmrteľnosť. Odvtedy sa pohybuje na pochybných cestách. Dokým ju nevyhľadá Niko a Hazel.
Čo od nej chcú? A čo spoločné s tým ma Lykaon a bohyňa noci? Má to niečo spoločne so svorkou z Beacon Hills?
P. S.: Je to fanfiction na Teen Wolf, Percy Jackson a Bohovia Olympu.

 

Death potion 36. kapitola

Death potion 36. kapitolaDnes budeme hledat diadém Roweny z Havraspáru. Jak se s tím Severus a jeho dva noví společníci vypořádají?

 

Nepřehlížej To! – 38. kapitola

Nepřehlížej To! – 38. kapitolaJedno malé rande

 

Doll of Revenge (6. kapitola)

Doll of Revenge (6. kapitola)Voodoo magie je velmi rozmanitá a nevypočitatelná, a Tom to díky Michelině promyšlené pomstě již brzy pozná na vlastní kůži. Bohužel...

Novinka

Krysař I. Tón

Krysař I. TónZ výšin svého postavení spadl až na úplné dno. Jeho psychická nemoc dopomohla k rozpadu pevného řádu světa Amoi a samotného Blondieho srazila do bahna a prachu. Mezi kanálními krysami se stává Krysařem ve snaze přežít a vrátit si dávný lesk. Ale jeho priority se s časem mění. Ai no Kusabi fanfiction

 

Doll of Revenge (5. kapitola)

Doll of Revenge (5. kapitola)Tom je přesvědčený, že si dokáže s jednou stěží dospělou dívkou, která ho zbožňuje, snadno poradit, ale Michele má na věc jiný názor. A to ještě ani jeden z nich netuší, jak moc jim jejich blížící se rozhovor obrátí život vzhůru nohama...

 

Holka na zabití 2: Láska za trest - 3. kapitola

Holka na zabití 2: Láska za trest - 3. kapitolaFF Vampýrská akademie. Posun v čase spolu s návratem na akademie sv. Vladimíra. A nakonec jedno šokující tajemství. A jedna staronová postava. Přeji hezké počteníčko. Ali.

 

Doll of Revenge (4. kapitola)

Doll of Revenge (4. kapitola)Tomův bezstarostný večer s přáteli se Michelinou vinou už velmi brzy změní v něco docela jiného. Ale v co? Bude to spíš nádherný euforický sen o pravé lásce, podpořený její magií, nebo... nepříjemná noční můra, na kterou jen tak nezapomene?

 

Doll of Revenge (3. kapitola)

Doll of Revenge (3. kapitola)Voodoo kouzla jsou velmi mocná a není před nimi obrany. Nebo... to snad není tak docela pravda? Michele si to rozhodně myslí, ale zda má nebo nemá pravdu, to se teprve ukáže!

 

Death potion 35. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Death potion 35. kapitolaLily je šokovaná z toho, co provedla, jak by ne, zabít člověka je nejen trestaný hřích, ale i psychická rána. Jak se k tomu postaví Severus? Dnes se dozvíme i něco o jeho nelehké minulosti, aneb u Voldemorta se musí vyšlapovat.

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!