OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Vampire pet 10. kapitola

Vampire pet 10. kapitolaNaše nesourodá trojice dorazila na Bran. Drákulův hrad připomíná smutné chladné místo, kde byste se nechtěli ocitnout, uvidíme, zda v něm Daisy najde to, co po dlouhá léta hledala. Patřičné dobrodružství.

 

Dreams can come true 12. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 12. kapitolaPixie zažívá v LA nyní dlouhou chvíli, práce se neobjevuje a všichni její společníci jsou zaneprázdněni. To se ovšem s odletem do Johannesburgu změní a Pixie je už zase v centru dění.

 

Vampire pet 9. kapitola

Vampire pet 9. kapitolaCestujeme letadlem, Daisy si na pár hodin zdřímla, ale aby měla příjemné sny o svém černovlasém princi? Tak to ani náhodou. Daisy se setká s někým z dávné rumunské minulosti a dost možná si s ní i vlastní pocity zahrají špinavou hru. Šťastný let.

 

Králova krev - 14. kapitola

Králova krev - 14. kapitolaDovolená Savannah končí, ocitne se uprostřed války, kterou bude muset ukončit.

 

Vampire pet 8. kapitola

Vampire pet 8. kapitolaDaisy pocestuje na malý, nebo spíše velký výlet? Podle toho, jak se to vezme, a kdopak jí bude dělat v té nekonečné tmě společnost? Přečtěte si.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 3/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 3/3Miu čeká, tak jako jiné mimozemské členy expedice, výslech na Zemi zástupci IOA. Bohužel už není žádný možný způsob, jak se z toho vykroutit a nedostat tak vedoucí členy expedice Atlantidy do ještě horších potíží za lhaní než v jakých jsou teď. Dokáže se Mia postavit před ty, kteří ji před lety unesli?
3. část - Bude to hladký přechod na Zem?
Věnováno lei

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 2/3

Nedoporučujeme číst do 18 let.

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 2/3Miu čeká, tak jako jiné mimozemské členy expedice, výslech na Zemi zástupci IOA. Bohužel už není žádný možný způsob, jak se z toho vykroutit a nedostat tak vedoucí členy expedice Atlantidy do ještě horších potíží za lhaní než v jakých jsou teď. Dokáže se Mia postavit před ty, kteří ji před lety unesli?
2. část - Příprava na Zem.
Věnováno Forlinafalcus

 

Králova krev - 13. kapitola

Králova krev - 13. kapitolaSavannah uteče od svých problémů, od všeho, s čím je nucena se potýkat. Kam a proč? Čtěte :)

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 1/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 1/3Miu čeká, tak jako jiné mimozemské členy expedice, výslech na Zemi zástupci IOA. Bohužel už není žádný možný způsob, jak se z toho vykroutit a nedostat tak vedoucí členy expedice Atlantidy do ještě horších potíží za lhaní než v jakých jsou teď. Dokáže se Mia postavit před ty, kteří ji před lety unesli?
1. část - Bylo by potřeba trochu odreagování.
Věnováno anila

 

Králova krev - 12. kapitola

Králova krev - 12. kapitolaDojde k ceremoniálu, při kterém by měl dát Wrath krev Amandě. Co se ale pokazí?

 

Dreams can come true 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 11. kapitolaJared a Pixie konečně zažijí společné "TO". S prací se to pro Pixie zatím nevyvíjí dobře. Dostane od Jareda ovšem nabídku, kterou samozřejmě nemůže odmítnout.

 

Králova krev - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Králova krev - 11. kapitolaSavannah se vrátí domů, dřív než si myslela a potom bude následovat krevní msta.

 

Králova krev - 10. kapitola

Králova krev - 10. kapitolaSavannah bude zachraňovat život a hájit čest své rodiny, a to všechno v téměř jednom okamžiku... A s kým bude svádět boj o čas? To si přečtěte :)

 

Králova krev - 9. kapitola

Králova krev - 9. kapitolaSavannah se probudí a bohužel je stále vězněna... Co všechno se dozví o svém dočasném domově a muži, který se stal jedinou osobou v jejím malém, vynuceném světě? To si přečtěte. :)

 

Králova krev - 8. kapitola

Králova krev - 8. kapitolaDalší kapitola je tady. Co se stalo Savannah a kde se nakonec probudila? To si přečtěte :)

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!