OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Dreams can come true 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 10. kapitolaPixie a Jared mají konečně nějaký ten čas pro sebe, a to bez nějakých výčitek, že dělají něco zakázaného, takže si to můžou užít. Jared se ukáže jako skutečný formát.

 

Králova krev - 7. kapitola

Králova krev - 7. kapitolaSavannah upevní postavení svého otce po svém... A ne tak, jak jí přikázala Stvořitelka...

 

Dreams can come true 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 9. kapitolaPixie se stane součástí autonehody a vztah, který má s Shannonem, se rozroste na vztah Shannon + Jared + Pixie způsobem, který ona sama rozhodně nečekala.

 

Vampire pet 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 7. kapitolaDalší nová kapitolka je zde! Daisy je sama v tom hrozném pokoji. Nikdo k ní nejde, opravdu ji tam oba dva nechali napospas svým myšlenkám a nočním můrám? Chesterova žárlivost nezná mezí a on to rozjede ve velkém stylu, nechte se překvapit. Pozor, erotika v této kapitole!

 

Vampire pet 6. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 6. kapitolaDnešní kapitola vás hodně překvapí. Alric a Chester jsou rozhádaní a Daisy bude mít zajímavou návštěvu. Pozor, erotika v této kapitole!

 

Vampire pet 5. kapitola

Vampire pet 5. kapitolaA máme tu hádku mezi bratry. Jak se k problému postaví? Alric a Chester jsou oba velice odlišní a mají na věc jiný názor. Co se stane? Co bude s Daisy a kdo půjde z kola ven?

 

Vampire pet 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 4. kapitolaDaisy se probouzí, prospala celý den a neměla čas vymyslet plán útěku, co bude dělat? Čeká ji stejný osud jako minulou noc? Dnes se však hrdě rozhodne bojovat za svou čest, povede se jí to? Pozor, erotika v této kapitole!

 

Vampire pet 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 3. kapitolaDaisy má noční můru, ale co když se probudí a nastane další? Je skutečně život upíří milenky tak jednotvárný? Jeden stůl, dva kluci a dívka. Kdo je predátor a kdo kořist? Pozor, erotika v této kapitole!

 

Vampire pet 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 2. kapitolaÚzce napínavé pokračování předešlé kapitoly. Má vůbec Daisy možnost odporu? Co po ní dva upíři chtějí? Dívce to všechno připadá jako jeden velký blázinec a netají se jim to říci. Jak dopadne? Nechají ji na pokoji, nebo dokončí to, co mají v úmyslu? Pozor, erotika v této kapitole!

Novinka

Vampire pet 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 1. kapitolaDaisy je mladá dívka, která je znuděná všedním životem, ale brzy se jí naskytne něco, co změní její celý svět a oprostí ji od té nudné reality. Bude jí to líbit? V temných uličkách číhá nebezpečí mnohem větší, než jsou překupníci drog a vrazi. Co když padne do rukou dvěma upírům?
Pozor, erotika v této kapitole!

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 16. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 16. kapitola 2/2Mia bojuje každý den, ne jen o život a důvěru okolí, ale i o to, aby nezačala nenávidět svoje lidi za to, že ohrožují galaxii Pegas ve vlastní prospěch. Hledá útěchu v návštěvách na planetě dětí, kde se přátelí s nejstarším mužem Kerasem, který ji požádá o pomoc s přístrojem, který chrání jeho lidi, což jí otevře další kus cesty ke zjištění, proč se v Pegasu objevila. Jenže další část pravdy je daleko zdrcující, než si Mia dokázala vůbec představit a postaví ji před nelehké rozhodování.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 16. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 16. kapitola 1/2Mia bojuje každý den, ne jen o život a důvěru okolí, ale i o to, aby nezačala nenávidět svoje lidi za to, že ohrožují galaxii Pegas ve vlastní prospěch. Hledá útěchu v návštěvách na planetě dětí, kde se přátelí s nejstarším mužem Kerasem, který ji požádá o pomoc s přístrojem, který chrání jeho lidi, což jí otevře další kus cesty ke zjištění, proč se v Pegasu objevila. Jenže další část pravdy je daleko zdrcující, než si Mia dokázala vůbec představit a postaví ji před nelehké rozhodování.

 

Eric II: Neshody na palubě

Eric II: Neshody na paluběJak už název kapitoly napovídá, ne všichni členi posádky Jordana Rhyse jsou spokojeni. Jak se to projeví?
V.

 

The Dixon brothers: 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

The Dixon brothers: 2. kapitolaV první kapitole, která vyšla před nějakou dobou (a já se poníženě omlouvám za tu dlouhou pauzu), jsme strávili nějakou chvilku s Darylem, a ještě kratší chvilku s mladičkou Stephany, zatímco Merlea jsme na konci prologu zanechali zcela bezradného, když se svého bratra nedokázal dovolat.
Povede se Merleovi najít toho, koho hledá? Je pravděpodobné, že někoho najde. Ale setká se skutečně se svým bratrem?
V.

Novinka

Eric I: Jako živá mrtvola

Eric I: Jako živá mrtvolaFantom Opery je jednou z nejznámějších legend z prostředí Francie, se kterou čtenáře prvně seznámil spisovatel a komisař Gaston Leroux v roce 1909. Od té doby se dílo dočkalo mnoha dramatických i filmových zpracování, vznikalo i několik fanfiction děl v literatuře. Nejslavnějším a nejúspěšnějším dílem tohoto okruhu se bezpochyby stal román Fantom od spisovatelky Susan Kay.
Já jsem se rozhodla předvést vám své vlastní dílko. Co kdyby Erik od cikánů neutekl, jak napsala Susan? Co kdyby byl prodán na anglickou loď? Kam by ho tyto kroky zavedly?

« Předchozí  1 ... 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!