OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Stratení a nájdení 11. kapitola

Stratení a nájdení 11. kapitolaDlho očakávaná kapitola... poďme spoznať nášho nepriateľa. Dámy a páni - Temný elf.

 

Hrdost a Důvěra - 9. kapitola

Hrdost a Důvěra - 9. kapitolaJak si Hermiona a Draco budou rozumět? A proč nedostal nikdo ze známých Denního věštce? To se dočtete níže. :)

 

Stratení a nájdení 10. kapitola 2/2

Stratení a nájdení 10. kapitola 2/2
Obrovské dôsledky lykantropie... akú cenu budú naši hrdinovia nútení dnes v noci zaplatiť?

 

Stratení a nájdení 10. kapitola 1/2

Stratení a nájdení 10. kapitola 1/2
Naše prvé guľatiny oslávime niečím veľmi nepríjemným. Alebo inak povedané, lož má krátke nohy a pre vlkolaka obzvlášť...

Teším sa na reakcie, Leylon

 

Me?! - 29. kapitola - Vzpomínky + Epilog

Me?! - 29. kapitola - Vzpomínky + EpilogJak bude probíhat vracení vzpomínek? A pokud se to povede, jak Hermiona zareaguje?

 

Pobertovské drama 3. kapitola

Pobertovské drama 3. kapitolaKaždý chce jít na večírek. Ale každý chce jít s někým jiným. Jak to dopadne? :)

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 10. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 10. kapitolaA máme tu kulatiny! :) Užijte si další noční výlet a návrat Teddyho. Taky trénink a pro tentokrát kratší famfrpálový zápas. Příjemné čtení. :)

 

Stín pochybností 6. kapitola

Stín pochybností 6. kapitolaDalší kapitola teto povídky je tady! =) Sirius stojí tváří tvář členům z Fénixova řádu a představí se jim jako nová posila Sebastian White. Všichni se s ním seznamují, ale Moody mu jako jediný nedůvěřuje. Sirius má na malou chvíli pocit, že ho Remus poznal, ale jak to vlastně je? :) Nakonec jde s členy řádu vyzvednout Harryho k vlaku. Víc se dočtete v této kapitolce. Hezké čtení přeje PetraCullen. :)

 

Pobertovské drama 2. kapitola

Pobertovské drama 2. kapitolaTak, máte tu druhou kapitolu tohohle šílenství. :D Celá situace se začíná poměrně vyjasňovat a na scénu přichází i zmijozelští... ;) M.

 

Stratení a nájdení 9. kapitola

Stratení a nájdení 9. kapitola
Priateľstvá nás veľmi rýchlo dokážu zmeniť... a vrátiť nám veci, o ktorých sme ani nevedeli, že sme ich stratili.
Leylon

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 9. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 9. kapitolaDnešní kapitolka je o Vánocích. To znamená dárky a tajemství. :)

 

Temná romance - 3. kapitola

Lucrecie se poprvé setká s Dracem a pozná své spolubydlící.

Novinka

Pobertovské drama 1. kapitola

Pobertovské drama 1. kapitolaPeter Pettigrew nikdy nebyl členem Pobertů. Patřil mezi ně někdo docela jiný. Ale i přes báječná léta, která spolu strávili, začnou mít Pobertové potíže. Je to snad chybou, kterou učinil Sirius? Nebo něčím úplně jiným? Nechte se překvapit. :)

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 8. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 8. kapitolaPrvní famfrpál. :)

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 7. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 7. kapitolaAlbusova noční výprava vrcholí. :) Snad se bude líbit...

« Předchozí  1 ... 42  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!