OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Me?! - 7. kapitola - Útěk

Me?! - 7. kapitola - ÚtěkNe vždy vše vychází podle plánu a můžeme se přesvědčit, že zákon schválnosti opravdu funguje. A často nás největší katastrofy postihnou právě ve chvíli, kdy si myslíme, že vše je perfektní a nic se nemůže pokazit.

 

Me?! - 6. kapitola - Rodina

Me?! - 6. kapitola -  RodinaCo je to rodina? A co to je, když nenávidí někoho, koho milujete. A že je to proto, že si myslí, že je to pro vás nejlepší? Možná ale změní názor.

 

Agentura na společníky - 27. kapitola

Agentura na společníky - 27. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce dubna/apríla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Draco a Hermiona se dostanou do Bradavic. Avšak kromě nich jsou tam i další hosté...
Přeji příjemné čtení!

 

Me?! - 5.kapitola - Bradavický vánoční ples

Me?! - 5.kapitola - Bradavický vánoční plesDlouho očekávaná akce je tady. Hermiona vidí v Dracovi oporu, ale dostane ji? A dostane Draco konečně to, co tolik chce?

 

Agentura na společníky - 26. kapitola

Agentura na společníky - 26. kapitolaDopis, překvapení, vyrážka a přípravy...
Příjemné počtení!

 

Me?! - 4. kapitola - Že by přátelství?

Me?! - 4. kapitola - Že by přátelství?Spíš než příběh je tato kapitola souborem pocitů a mínění... A samozřejmě trochu té lásky, doprovázené tancem.

 

Me?! - 3. kapitola - Změna

Me?! - 3. kapitola - ZměnaBude ho nenávidět, a nebo milovat?

 

Me?! - 2. kapitola - Nový začátek

Me?! - 2. kapitola - Nový začátekDraco se po třech letech setká s Hermionou, ale bude to šťastné setkání?

 

Me?! - 1. kapitola - Nevypovězený příběh

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Me?! - 1. kapitola - Nevypovězený příběhPoslední Hermionina vzpomínka. Tu ale nikdy nemělo uzřít světlo světa.

Novinka

Me?! - Prolog - Malá tajemství

Me?! - Prolog - Malá tajemstvíStřípky, které dají dohromady počátek příběhu.

 

Nymphomaniac - Kapitola 1

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Nymphomaniac - Kapitola 1Harry začne vyprávět svůj příběh. Od dětství po třetí ročník. Prosím, nezalekněte se délky kapitoly, příběh jich bude mít celkem 8, nechci to drobit na další části. Stejně tak je zvláštní přímá řeč, uvidíte. Varování: chan, slash, sex

 

Agentura na společníky - 25. kapitola

Agentura na společníky - 25. kapitolaVánoce, dárky, vzkaz a vztek
Příjemné čtení!

 

Boj o život kapitola 10 – Takumi Ryota

Boj o život kapitola 10 – Takumi RyotaSimone a George na návšteve u jej starého priateľa. George sa konečne dozvedá niečo viac z jej minulosti.

Novinka

Nymphomaniac - Prolog

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Nymphomaniac - PrologTato povídka je něco jako parodie na Nymfomanku ve verzi Harryho Pottera. Muž, jehož přezdívkou je Viper, v temné části mudlovského Londýna nalezne bezvědomé tělo hrdiny kouzelnického světa, který je zraněný. Vezme ho k sobě a začne od něj zjišťovat příběh, jak se tam dostal..

 

Agentura na společníky - 24. kapitola

Agentura na společníky - 24. kapitolaNa Hermionu čeká jedno velké překvapení a na Draca nejspíš taktéž...
Příjemné čtení!

« Předchozí  1 ... 47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!