OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Novinka

Protiklady se přitahují: Prolog

Protiklady se přitahují: PrologHermiona Grangerová je nejlepší studentka Nebelvíru.
Severus Snape je nejpřísnější profesor v Bradavicích, který, jak se zdá, ze všech studentů nejvíce nenávidí Harryho Pottera a hned po něm Hermionu, která ho rozčiluje svojí chytrostí a pověstí šprtky.
Ale říká se jeden fakt, všeobecně známý ve světě kouzelnickém i v tom našem, a je to zcela prosté – že protiklady se odjakživa přitahují. Platí to i v tomhle případě? Můžou k sobě Hermiona a Severus najít cestu?
A.

 

Me?! - 14. kapitola - Miluji tě

Me?! - 14. kapitola - Miluji těŽe by se Draco konečně přiznal?

 

New Hogwarts - 1. kapitola

New Hogwarts - 1. kapitolaCesta vlakem a první setkání s ním.

 

Me?! - 13. kapitola - Bitva

Me?! - 13. kapitola - BitvaPrvní společná bitva začne, ale jakou oběť si tentokrát vítězství vyžádá?

Novinka

New Hogwarts - Prolog

New Hogwarts - PrologO tom, jak to pokračovalo po válce.

 

Me?! - 12. kapitola - Lívance do toho!

Me?! - 12. kapitola - Lívance do toho!Prostě perfektní večer strávený s lidmi, které by Hermiona ještě před týdnem nazvala úhlavními nepřáteli.

 

Nymphomaniac - Kapitola 2 (2/2)

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Nymphomaniac - Kapitola 2 (2/2)'A jak to pokračovalo dál?' Konec čtvrtého ročníku Harryho Pottera, trpícího na následky své hypersexuality.

 

Stín pochybností 2. kapitola

Stín pochybností 2. kapitolaDruhá kapitola této povídky je tady. :) Na všechny bylo uvaleno matoucí kouzlo a všichni mají za to, že Sirius zahynul. Musí předstírat svoji smrt, aby ochránil Harryho věštbu. Sirius s Brumbálem mají rozhovor a je jasné, jak měl Sirius dopadnout. Hezké čtení přeje PetraCullen.

 

Me?! - 11. kapitola - Nitrobrana

Me?! - 11. kapitola - NitrobranaNechá ho nahlédnout do své hlavy a on zažije mírný šok. A první bitva začíná.

 

Nymphomaniac - Kapitola 2 (1/2)

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Nymphomaniac - Kapitola 2 (1/2)Harry začne vyprávět další kapitolu jeho života - „Výzvu". Popisuje dění svého čtvrtého ročníku z jeho pohledu, ovlivněný jeho hypersexualitou a jejími občasnými výkyvy.
Varování: sex, chan, non-con, dub-con, slash, BDSM, násilí

 

Me?! - 10. kapitola - Skye

Me?! - 10. kapitola - SkyePrvní desítka!!! Hermiona získá nového kamaráda, i když né úplně běžným způsobem. Zatím to neví, ale poutá na sebe víc pozornosti, než by jí nejspíš bylo milé. Nejen Draco poznal její kvality pravého Nebelvíra...

Novinka

Stín pochybností 1. kapitola

Stín pochybností 1. kapitolaTohle je má první kapitolová povídka na téma HP. Bylo mnoho pokusů, kdy jsem se o tuhle povídku snažila. Ale nakonec jsem to zkusila. Všichni to známe. Konec pátého dílu, kdy zahyne Sirius Black. Všechno je úplně jinak. Harryho věštba se nerozbila a Sirius si nakonec zachránil život. Jenže na Harryho a ostatní bylo uvaleno silné matoucí kouzlo, aby Siriusův život zůstal v utajení. Všichni si myslí, že zahynul při závěrečné bitvě. Jaká je pravda? Hezké čtení přeje PetraCullen.

 

Me?! - 9. kapitola - Jizvy války

Me?! - 9. kapitola - Jizvy válkyHermioniny první dojmy z jejího nového domova odhalí, že válka na nich zanechala stopy. A nejen na duši, ale i na těle.

 

Me?! - 8. kapitola - Výměna princezen

Me?! - 8. kapitola - Výměna princezenDalší kapitolka o tom, jak Hermionu překvapí její noví přátelé (ať už mile, nebo nemile) a co vše přinese spojenectví a výměna. Jsou zde tváře známé i neznámé, které Hermionu nenechají bez povšimnutí.

 

Agentura na společníky - 28. kapitola

Agentura na společníky - 28. kapitolaPles je v plném proudu, ale vyvíjí se podle představ?
Přeji příjemné čtení!

« Předchozí  1 ... 46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!