OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 6. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 6. kapitolaPrvní vycházka do Zapovězeného lesa. :) Jako vždy přeji příjemné počtení a zanechte komentář. :) M.

 

Stín pochybností 5. kapitola

Stín pochybností 5. kapitolaSirius dostane nový domov na kraji Londýna a poprvé po těch letech se dívá na hvězdy tak, jak si to vždycky přál. Nastupuje jako nový člen Fénixova řádu Sebastian White a vrací se na Grimmauldovo náměstí 12 - seznámit se s ostatními členy řádu.

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 5. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 5. kapitolaPříběh pokračuje. :) Albus se odhodlá porušit pravidla... Co z toho vzejde? Přeji hezké počtení. Pokud se vám kapitola zalíbí, prosím, zanechte komentář. :) M.

 

Stratení a nájdení 8. kapitola

Stratení a nájdení 8. kapitola Dôsledky kúzla. A konečne zmierenie medzi elfom a vlkolakom.

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 4. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 4. kapitolaDny v Bradavicích ubíhají a děti už si začínají pomalu zvykat. :) Na scénu přichází Hagrid a vrací se na ni i James Potter. Přeji příjemné počtení a moc děkuji za komentáře :) Byla bych ráda, kdybyste nějaké zanechali i tady. M.

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 3. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 3. kapitolaŠkola začala a Albus spolu s ostatními zjišťuje, jak to na škole chodí. :) Snad se bude líbit, a prosím, zanechte komentář. :)

 

Albus Severus Potter a Zapovězený les 2. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 2. kapitolaAlbusova cesta vlakem, setkání s novými kamarády a slavnostní rozřazení. :)

Novinka

Albus Severus Potter a Zapovězený les 1. kapitola

Albus Severus Potter a Zapovězený les 1. kapitolaZapátrala jsem ve složkách ve starém počítači a co jsem nenašla. :D Musím ovšem upozornit, že je to spíš pro mladší fanoušky Harryho Pottera a je to psané mou dětskou potrhlou rukou, tak přimhuřte oko. :) Také je tam pár pasáží velmi podobných knize a některých ne úplně promyšlených zápletek... :D Děj se odehrává v rámci nové generace Harryho Pottera, tedy začíná nástupem do Bradavic jeho syna Albuse Severuse. První kapitola je spíš recenzí, přibližuje jednu z hlavních hrdinek a její život. Zbytek kapitol je pak napsán z pohledu právě Albuse Severuse. :)

 

Stratení a nájdení 7. kapitola

Stratení a nájdení 7. kapitola
Prvý boj. Ako sa v ňom Remus - blázon bez mágie - osvedčí? Ktorá strana dnes bude oslavovať víťazstvo a za akú cenu?
Leylon.

 

Hrdost a Důvěra - 8. kapitola

Hrdost a Důvěra - 8. kapitolaOpět se vracím se svou povídkou. Hlavně kvůli těm upomínkám. Díky, holky. :-* Máme tu důležitý zvrat. Jistě na to už všichni čekáte, Herm a Draco se dají dohromady. Možná některé zklamu, ale nebudou spolu dlouho. Ale to se zatím nechte překvapit. ;-) Dále se v této kapitole objeví nová postava a budou křtiny malé Lili. Přeji příjemné počtení a nezlobte se na mě za tak velkou pauzu, ráda bych se polepšila, snad to vyjde. ;)

 

Stín pochybností 4. kapitola

Stín pochybností 4. kapitolaPo delší době přidávám další kapitolu. :) Sirius se znovu setkává s Brumbálem a dostal nové krycí jméno. I Siriusova zviřecí podoba dosáhla drobnějších změn. Brumbál mu nabídne starou/novou práci. :) Jaká bude Siriusova reakce? :) To si budete muset přečíst. PetraCullen.

 

Stratení a nájdení 6. kapitola

Stratení a nájdení 6. kapitolaOddychová kapitola. Remus si zvyká na nový svet a spoznáva Valora.

 

Nečekaná volba - 2. kapitola

Nečekaná volba - 2. kapitolaSvatební přípravy jsou v plném proudu. Ne každý ale chce bez řečí přiložit ruku k dílu.
Moc Vám děkuji za vaše komentáře, holky. Snad se bude líbit.
Přeji pěkné počtení.

 

Stratení a nájdení 5. kapitola

Stratení a nájdení 5. kapitola
Návod, ako vytočiť Legolasa až na hranicu znesiteľnosti.

Teším sa na komentáre, Leylon.

 

Nečekaná volba - 1. kapitola

Nečekaná volba - 1. kapitolaDo svatby už zbývají jen tři dny. Hermiona se probírá a postupně se zapojuje do svatebních příprav.
Příjemné počtení přeje Alexis

« Předchozí  1 ... 43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!