OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Dokončeno

Boj o život epilóg - Koniec prvej časti. Život ide ďalej!

Boj o život epilóg - Koniec prvej časti. Život ide ďalej!Koniec. Záver. Finito. Ako sa Simone vyrovná s odhaleným tajomstvom? Odvrhne ho alebo sa s tým zmiery a prekoná svoj strach? Ako dopadne Michael a jej vzťah s otcom?

 

Stratení a nájdení 4. kapitola

Stratení a nájdení 4. kapitola
Prvé stretnutie Legolasa a Remusa. Ako to bude prebiehať?

Leylon.

 

Boj o život kapitola 12 - Drevo, trosky a zlomené rebrá

Boj o život kapitola 12 - Drevo, trosky a zlomené rebráSimone a George sa dostávajú do finále. Zbrane, bolesť, diamanty a vyzradené tajomstvo.

 

Me?! - 28. kapitola - Klavír

Me?! - 28. kapitola - KlavírUž jen dva dny.

Novinka

Nečekaná volba - Prolog

Nečekaná volba - PrologDěj povídky se začíná odehrávat na začátku Relikvií smrti. Ron, Harry a Hermiona tráví prázdniny v Doupěti, kde probíhají nejrůznější přípravy na svatbu. Nastalý zmatek a nervozitu se pokusí odbourat jednou maličkostí. Dá se ale u Weasleyových prožít alespoň jedno normální dopoledne?

 

Boj o život kapitola 11 – Celebration

Boj o život kapitola 11 – CelebrationPo dlhom čase stretnutie otca a dcéry. Oslava Nataniela Baileyho, jedného z najmocnejších ľudí sveta.

 

Me?! - 27. kapitola - Co budeme dělat?

Me?! - 27. kapitola - Co budeme dělat?Co bude mít za následek malý kolaps? Že by se věci konečně pohly dopředu?

 

Me?! - 26. kapitola - Jak vypadá jezero zespod?

Me?! - 26. kapitola - Jak vypadá jezero zespod?Druhý den a málem smrt. A pak tu je jeden hovor, který vyslechly nepovolané uši.

 

Me?! - 25. kapitola - První den v Bradavicích

Me?! - 25. kapitola - První den v BradavicíchJaký je první (i když ne tak úplně) Dracův den v Bradavicích?

 

Me?! - 24. kapitola - Šok

Me?! - 24. kapitola - ŠokDraco se po dlouhé době vrátí do Bradavic, netušíc, koho tam potká.

 

Stratení a nájdení 2. a 3. kapitola

Stratení a nájdení 2. a 3. kapitola
Remus sa prebudí po bitke v neznámom lese. Ako sa na ňom prejavia následky boja?
Legolas nás oboznámi so situáciou v Stredozemi a s tým, čo si o tom myslí.
Jedno je však jasné na prvý pohľad - obidvaja majú smútku na rozdávanie.

Teším sa na komentáre, Leylon.

 

Me?! - 23. kapitola - Příčná ulice

Me?! - 23. kapitola - Příčná uliceOsvětlíme Addaninu povahu a nákupy na Příčné

 

Me?! - 22. kapitola - Addana

Me?! - 22. kapitola - AddanaZajímavé setkání dvou zajímavých lidí

 

Me?! - 21. kapitola - Scházíš mi

Me?! - 21. kapitola - Scházíš miKapitolka o tom, jak jeden druhému schází. Možná je nudná, ale je důležitá pro další pokračování.

 

Agentura na společníky - epilog

Agentura na společníky - epilogČas šel dál a přinesl překvapení...
Příjemné čtení!

« Předchozí  1 ... 44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!