OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dokončené



Dokončeno

In Flames - 17. kapitola + Epilog

In Flames - 17. kapitola + EpilogPoslední kapitola In Flames. Larius se dozvídá, co po něm Spice chce. Zemře nakonec Larius, nebo se mu nějak povede smrti utéct? Konec jsem chtěla nechat otevřený, ale je tam silně naznačeno, jak to vlastně celé skončilo. Děkuji moc všem, kteří In Flames okomentovali, a taky těm, co této povídce dali šanci a přečetli si ji. :)

Dokončeno

Dotek temna - 30.

Dotek temna - 30.Zbyl jen zármutek... přestože všechno není tak, jak se zdá...
Poslední kapitola

Dokončeno

Ofélia - XVII. kapitola (13. mája) + Epilóg

Ofélia - XVII. kapitola (13. mája) + EpilógOféliu som dopísala už pred rokom ale z nemenovaného dôvodu som poslednú kapitolu nezverejnila. Nakoniec som svoj lenivý zadok dokopala k tomu, aby som ju na tejto stránke dokončila a nenechala ju otvorenú.

Posledný boj medzi tieňmi a bytosťami zeme s neľahkými obeťami.

Dokončeno

Není zloděj jako zloděj! - Epilog

Není zloděj jako zloděj! - EpilogNový život, narozeninový dárek a šťastný konec. Doufám, že se Vám bude líbit. PS: Chtěla bych poděkovat všem mým komentátorům a čtenářům, kteří celou tu dobu vydrželi a zůstali se mnou až do samého konce.

Dokončeno

Pro větší dobro XXXII.

Pro větší dobro XXXII.Albus učitelem.

Dokončeno

Černá trofej - Epilog

Černá trofej - EpilogMediální masáž. A konec...?

Dokončeno

Smrtiaci pohľad - Kapitola 1.

Smrtiaci pohľad - Kapitola 1.Určite si každý z nás aspoň raz v živote pomyslel „keby tak pohľad mohol zabíjať". Bohužiaľ pre Raven to nie je len zbožné prianie, ale každodenná realita. Stačí jediný pohľad a vie, čo daný človek urobil zle, ale jediné pošmyknutie, dlhší očný kontakt, a je mŕtvy.
Doteraz sa jej to stalo len raz. Ale použiť schopnosti druhýkrát a k tomu na nesmrteľnú bytosť... To nie je dobrý nápad. Uvedomí si to až príliš neskoro. A Logan je bytosť, s ktorou sa nezahráva.
Dokáže ovládnuť svoje schopnosti alebo ju nakoniec pripravia o rozum? Existuje logické vysvetlenie toho, čo vidí a cíti?
Pripravila som si pre vás nový príbeh. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Prajem príjemné čítanie. Lili :)

Dokončeno

Lost of the Love - 43. kapitola (Konec)

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Lost of the Love - 43. kapitola (Konec) Neria úspěšně ničí i ty poslední zbytky důvěry mezi ní a Jaredem, který ovšem cítí, že je něco špatně, a tak se ještě snaží všechno zachránit. Povede se mu to, anebo ani tentokrát nebudou mít Neria s Jaredem svůj šťastný konec? Přeju všem příjemné čtení u poslední kapitoly téhle řady, Vaše marSabienna

Dokončeno

Stvoření z hvězd - 22. kapitola + epilog

Stvoření z hvězd - 22. kapitola + epilogJak se George a Maureen vypořádají s nezvanými hosty? A co bude dál? Jak to vlastně všechno skončí...?

Dokončeno

Ztracený následník (Epilog)

Ztracený následník (Epilog)Epilog (prvního dílu) povídky "Ztracený následník", aneb kde něco končí, něco nového začíná...

Dokončeno

Duše v temnotách - 37.

Duše v temnotách - 37.... A konec tohoto dne je důkazem toho, že čas zabíjí všechnu víru, co znám. Přitom vím, že víra je to jediné, co mi zbývá... Vše je ztracené, naděje zůstává. A tahle válka ještě neskončila. (Trading Yesterday - Shattered)

Dokončeno

Chameleónka - 30. časť + Epilóg

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Chameleónka - 30. časť + EpilógVeď zlo plodí len zlo...

Dokončeno

Na pokraji sil - Epilog

Na pokraji sil - EpilogNa přání čtenářů dodávám ještě epilog k Na pokraji sil. Díky, že jste s touto povídkou vydrželi až do konce.

Dokončeno

Rande s hvězdou za sedm dní - Epilog

Rande s hvězdou za sedm dní - EpilogKonec všem smutným dnům a raději přivítat nové, slavné začátky.

Dokončeno

Dvě strany mince - IX. kapitola

Dvě strany mince - IX. kapitolaUPOZORNĚNÍ: Povídka je celá psaná jako yaoi (vztah dvou mužů)

A je tu poslední kapitola příběhu. Jak se celá zápletka vyřeší? Zařídí Minoriho otec to, co slíbil?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 11   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!